Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #26 Skrevet 29. desember 2016 To streker! Men når skulle du hatt mens? Hvis det er før forventet mens er det bra...ellers er det litt svak strek Anonymous poster hash: 7c60c...368 Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning men jeg hadde eggløsningsmerter for 12 dager siden. Trodde det var menssmerter egentlig... Men mensen kom ikke. Skulle etter retten hatt mensen for 11 dager siden. Men som jeg skreiv ovenfor; tror eggløsninga ble utsatt... hi Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #27 Skrevet 29. desember 2016 Krysser fingrene for deg, håper du er gravid <3 Men pass på å ikke juble for høyt før en ny positiv test! Lykke til Det var ikke lang tid etter jeg tok testen at jeg demonterte testen. Kanskje max 5 minutter. A1 testen kan leses av i hele 30 minutter. Streken hadde altså dukket opp før jeg åpnet testen. Skjønte ganske fort at strimmelen hadde forskjøvet seg inni hylsteret. Derfor åpnet jeg den... Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #28 Skrevet 29. desember 2016 Man får jo kjøpt tester på bensinstasjoner og i matbutikker å da! Jeg tolker den foresten også som positiv! Anonymous poster hash: 824d8...b22
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #29 Skrevet 29. desember 2016 Positiv! Virker som om strimmelen har forskjøvet seg i plasthylsen, og at den klare, røde streken du så før du demonterte testen er test-streken, og at kontrollstreken har ligget i skjul bak kanten. Ta en ny om et par dager, så får du nok et bedre svar. Det var det jeg tenkte, at den var forskjøvet inni, og derfor jeg åpna den. Og den var forskjøvet ja... Når jeg åpna den så jeg den svake streken. Tror jeg er ca 12 dpo nå. Dersom el er forskjøvet som jeg tror.... hi Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Mamma-til-3-jenter Skrevet 29. desember 2016 #30 Skrevet 29. desember 2016 Ser jo ut som om strimmelen bare har flyttet på seg inne i testen. I så fall er den jo positiv!! Men jeg hadde ikke turt å slippe jubelen helt løs før jeg hadde testet igjen. Har du ikke bensinstasjon eller noe i nærheten som selger tester? Jeg hadde ikke greid å venta!!! ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #31 Skrevet 29. desember 2016 Man får jo kjøpt tester på bensinstasjoner og i matbutikker å da! Jeg tolker den foresten også som positiv!Anonymous poster hash: 824d8...b22 Det var det jeg tenkte, at den var forskjøvet inni, og derfor jeg åpna den. Og den var forskjøvet ja... Når jeg åpna den så jeg den svake streken. Tror jeg er ca 12 dpo nå. Dersom el er forskjøvet som jeg tror.... hiAnonymous poster hash: 0759c...dd4 Det var det jeg tenkte, at den var forskjøvet inni, og derfor jeg åpna den. Og den var forskjøvet ja... Når jeg åpna den så jeg den svake streken. Tror jeg er ca 12 dpo nå. Dersom el er forskjøvet som jeg tror.... hiAnonymous poster hash: 0759c...dd4 Så mye på landet bor jeg at det ikke er bensinstasjon her engang! Vi har en ubetjent pumpe med kortautomat... Butikken stengte kl 18! Det var der jeg kjøpte den første testen Ikke kult å kjøpe den der i utgangspunktet når alle kjenner alle liksom... hi Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #32 Skrevet 29. desember 2016 Ser jo ut som om strimmelen bare har flyttet på seg inne i testen. I så fall er den jo positiv!! Men jeg hadde ikke turt å slippe jubelen helt løs før jeg hadde testet igjen. Har du ikke bensinstasjon eller noe i nærheten som selger tester? Jeg hadde ikke greid å venta!!! ;-) Skulle ønske jeg hadde det! Men nei... Desverre. Må nok vente til i morgen før jeg kjører 10 mil (t/r) til nærmeste apotek. Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #33 Skrevet 29. desember 2016 Jeg tok samme test i forrige uke og min testestrek var ikke midt på. Enig med de andre i å ta en til test Skjønner at det er flaut fordi alle kjenner deg men er det så flaut da egentlig å skulle få barn eller planlegge å få barn? Anonymous poster hash: c4f14...dc4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #34 Skrevet 29. desember 2016 Jeg tok samme test i forrige uke og min testestrek var ikke midt på. Enig med de andre i å ta en til test Skjønner at det er flaut fordi alle kjenner deg men er det så flaut da egentlig å skulle få barn eller planlegge å få barn? Anonymous poster hash: c4f14...dc4 Neida, det er jo ikke flaut i seg selv, men jeg ønsker ikke at halve bygda skal vite det eller prate om det. For sånn er det på bygda... Og isåfall, OM jeg er gravid, vil jeg ikke at det skal ut før jeg er minst 12 uker... Hi Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #35 Skrevet 29. desember 2016 Må legge til at testen er tatt på en liten skvett ettermiddagsurin. Var på toalettet rett før jeg dro på butikken. Tok testen når jeg kom hjem. Har bare 10 minutter til nærbutikken. Skal ta urinprøve i morgen tidlig. Kan den stå til jeg kommer hjem ca kl 15 tro?? Hi Anonymous poster hash: 0759c...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå