Gå til innhold

Dere med ca 2,5 millioner kroner i huslån💰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere i måneden? Når er dere gjeldsfrie ca?

Vi betaler ca 14 000kr i mnd. Litt usikker på når vi blir gjeldsfrie da vi har flere små huslån men vil tippe om ca 20år.

Anonymous poster hash: f161a...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2,45 i lån, betaler 10 300 pr mnd. 1.9 i rente.

Anonymous poster hash: 7f969...0bd
Skrevet

Har 2,7, lånet er delt i 2. Har 30 år på lånene (nettoop refinansiert). Betaler ca 10.300,- i mnd...

Anonymous poster hash: c3b09...cdb

Skrevet

Da har dere enten rask nedbetalingstid, hi, eller høy rente. Vi betaler også 14.000 i mnd, men vi har 3 mill i lån. 24 år igjen.

Anonymous poster hash: 7f23b...9af

Skrevet (endret)

2,3 mill i lån, betaler 8800kr i mnd og har 22,5 år igjen. 1/3 av lånet er avdragsfritt akkurat nå

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Hvor mye betaler dere i måneden? Når er dere gjeldsfrie ca?

Vi betaler ca 14 000kr i mnd. Litt usikker på når vi blir gjeldsfrie da vi har flere små huslån men vil tippe om ca 20år.

Vi har ett billån (som står som huslån) som betales ned på totalt 5år . Vår rente er på 1,95% via DnB. Noen som har bedre rente enn det? Akkurat forhandlet ned renta men kan jeg gjøre det enda bedre?

Hi

Skrevet

Vi har ett billån (som står som huslån) som betales ned på totalt 5år . Vår rente er på 1,95% via DnB. Noen som har bedre rente enn det? Akkurat forhandlet ned renta men kan jeg gjøre det enda bedre?

HiAnonymous poster hash: f161a...ab4

1,95 er bra. Hvordan klarte dere å forhandle den ned? Jeg prøvde nettopp, men fikk den ikke lavere enn 2,3. Den steg til og med, jeg klaget, men det gikk ikke igjennom...

Skrevet

1,9 og bet 16000 i mnd. Ferdig om ca 12 år.

Anonymous poster hash: 92904...143
Skrevet

1,95 er bra. Hvordan klarte dere å forhandle den ned? Jeg prøvde nettopp, men fikk den ikke lavere enn 2,3. Den steg til og med, jeg klaget, men det gikk ikke igjennom...

Dette er DnB. Jeg er medlem av norsk sykepleierforbund å vi har fordeler Bl.a på renten med forbehold om :

At lånet er under 75% av boligens verdi. Vi tok verdivurdering å fikk 4,5mill i vurdering.

Hi

Skrevet

Dette er DnB. Jeg er medlem av norsk sykepleierforbund å vi har fordeler Bl.a på renten med forbehold om :

At lånet er under 75% av boligens verdi. Vi tok verdivurdering å fikk 4,5mill i vurdering.

Hi

Undersøke fordelene via din eller mannens forbund om noen av dere er medlem. Fordelene kan være i en annen bank så det kan lønne seg å bytte bank. Evt fortell at om dere bytter bank får dere f.eks 2.0 i rente. Spør nåværende bank om de matcher det hvis ikke bytter dere bank.

Hi

Skrevet

Hi Anonymous poster hash: f161a...ab4

Hmm.

Vi er også innenfor 75%. Fikk faktisk også nettopp verdivurdering på 4,5 mill. ;) Men jeg er ikke sykepleier, da. Heller ikke mannen. Vi har ingen sånne fordeler der vi jobber. Det er nok grunnen. Bra for dere, synd for oss.

Skrevet

Vi har flexilån så banken trekker vare rentene også velger vi selv hva vi betaler i bidrag.

Siste månedene har vi vel betalt 10-12.000 i måneden totalt i renter + avdrag

Gidder ikke stresse, blir tidsnok nedbetalt. Vi sitter på ganske store verdier (eiendom og firma) i tillegg til at det også kommer en betydelig arv etterhvert. Vi lever bare en gang, jeg gidder ikke betale meg til fant nå i småbarnsperioden når det ikke er nødvendig.

Vi tar ut akkurat så høy lønn at vi lever nøkternt men greit, og bygger opp verdier i selskapet vi driver.

Anonymous poster hash: c1bbb...d42

Skrevet

2,6 i boliglån. Betaler 11300 i mnd. Og er gjeldsfrie om 19 år ca.

Anonymous poster hash: 507cc...a31

Skrevet

Vi betaler mer enn vi må, ca 20.000 i måneden. Vi har god råd, så vil heller få gjelda litt ned mens renta er lav.

Anonymous poster hash: 74d68...dcc

Skrevet

Ca. 10.000 i mnd. Gjeldsfrie etter 25 år (fra vi tok det opp). 

Anonymous poster hash: 88a80...5bb
Skrevet

2,5 mill i lån. Betaler ca 19000 mnd. Gjeldsfri om 14-15 år. Men vi blir nok å øke lånebeløpet litt og blir i realiteten gjeldsfri om 18-20 år.

Anonymous poster hash: 519d1...334

Skrevet

2,5 mill i lån. Betaler 19000 i mnd. Har flere lån, på mellom 7-25 år.

Skrevet

2,2 el 2,3 betaler ca 15000. Har ene lånet på 15 år, andre er vel også 15-17 år igjen.

Anonymous poster hash: e8b3d...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...