Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Er det flere som er det? Orker ingen ting. Været er fin, men jeg har bare lyst til å ligge i sengen og ikke gjøre noen ting. Har bare lyst til å bare la unga sitter inne og spiller... Anonymous poster hash: e40b1...f83
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Ja, er drittlei hele jula. Ble bare tull. Vært syke siden tirsdag forrige uke. Feberfrie nå, men snørr og hoste ut av en annen verden. Idag har jeg i tillegg mistet stemmen så kjenpelett å holde 3-åringen i øra når han ikke hører meg 😧 og mannen er sur fordi hele ferien hans ikke ble helt som tenkt. Faderrullan, gleder meg til mandag 😡 Anonymous poster hash: 7293d...7e7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Er vel ikke noe galt i å ta det med ro? Selv har jeg aldri skjønt de som på død og liv må underholde barna hele dagen, og dra på dagsturer hit og dit hele tiden hver ferie. Men du trenger jo ikke la dem spille hele dagen for det da..... si at de får kle seg å leke litt ute et par timer. Anonymous poster hash: 13d30...515
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Jeg er og trøtt og sliten. Ungene spiller idag og nå sover de minste i vogna. Jeg begynte å pakke ned julepynten og merker jeg får mer energi av mindre ting rundt meg. Vi pratet om det i går hvordan rot og ting suger energi. Så nå er vi i gang med å rydde,kaste og sortere alt som kan tas bort! Fikk meg ukeskalender til jul og noterer ned alle avtaler og middager osv framover. Merker at når jeg endret innstilling, tok meg en tur med vogna og begynte kom energien tilbake! Anonymous poster hash: 18f6c...45c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Jaa, men er syk da. Eller, har lavt stoffskifte, som svinger sååå. Og verdiene mine er kjempedårlig nå i jula. Har hatt ferie i snart 2 uker, men har vær så trøtt og bortevekk. Sover til langt på dag, men sovner av så snart jeg setter meg i sofaen 😩 Har 1 barn, og jeg planla jo at vi skulle kose oss sååå, men slik ble det ikke. Har vært et par turer ut, hatt besøk en dag og vært i 2-3 selskap, også skal vi ha 1 selskap... så litt liv har det vært, men ellers har jeg bare vært døsig og slapp, og sovnet av myyyye. Så blitt endel film og ipad! Har dårlig samvittiget, spesielt siden mannen har jobba og ikke hatt ferie. Anonymous poster hash: 21a7e...6ce
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Er det flere som er det? Orker ingen ting. Været er fin, men jeg har bare lyst til å ligge i sengen og ikke gjøre noen ting. Har bare lyst til å bare la unga sitter inne og spiller...Anonymous poster hash: e40b1...f83 Jeg gjør akkurat det du beskriver. Vurderer å stå opp snart, men det vil i praksis si å flytte kroppen til sofaen. Jeg har drømt om denne ferieuken siden i sommer. Jeg er krutt hver eneste dag til vanlig, legger meg senest ni og sliter meg opp på jobb neste dag. Jeg ligger leeeenge hver helg også og får panikk om noen vil ha meg med på noe. Jeg må hvile for å fungere mandag til fredag. Anonymous poster hash: 5b388...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå