Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 er det verdt pengene? og hvem er isåfall best? Anonymous poster hash: e892b...7db
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har flere års erfaring med behandlingen og har også utført flere kurs. Begge de firmaene er så å si samme produkt og frenchise firma som vil tjene penger på en populær behandling. Det som er negativt med det er at produktene ikke egner seg til behandlingen. Rensene til rullen er ikke sterke nok til å fjerne bakteriene, noe som gir risiko for infeksjoner. Swiss sine er de dårligste da rullen deres har 540 nåler noe som gjør at den faktisk ikke penetrerer huden godt nok til å gi god effekt. Den kan også skade huden da man må bruke mer trykk for å få rullen ned i huden. Det virker ikke som de kan noe om behandlingen, de vil bare selge den. Jeg sier dette fordi både anbefalt nål-lengde og hyppighet er helt feil i forhold til anbefalingene som gis i bransjen. Her er en blogg om nål-lengder som du kan lese hvis du ønsker å vite mer. De betaler blogger for positiv omtale i form av sponsede innlegg, dette er også et rødt flagg. Heldigvis for meg så vet jeg nok om behandlingen til å ikke gå i fella og kjøpe produkter fra dem. Produktene er dyre og gir huden lite næring og fukt etter behandlingen, gå heller for et serum fra white lotus som er brukt i dermaroller salongbehandlinger. Serumene fra WL er drøye i bruk og du får derfor mye for pengene, de fukter veldig godt og lindrer etter en behandling. Det du trenger for å starte denne behandlingen er en rulle på 0.5 mm (for anti aging) eller 0.75 mm (for mer effektiv anti aging, denne kan ikke brukes rundt øyne) og du skulle behandle akne-arr eller arr så er det 1 mm du trenger. Du sier ikke så mye om hva du skal behandle. Det er uansett lurt å starte med 0.5 mm (som denne) om du ikke har gjort behandlingen før. Serum fra white lotus er også godt å ha, de har også serum for arr/pigmentflekker om det er det du skal behandle. Så trenger du rens til rullen, den jeg linket til kommer med rens. Til rens bør du bruke noe som er beregnet til å KUN rense rullen, noen av rensene på markedet kan brukes på huden OG på rullen, disse vil ikke ta vekk alt av bakterier så hold deg unna de. Kjøp heller ren sprit på apoteket til desinfeksjon av utstyr (koster alt fra 95 - 130kr). Anonymous poster hash: 2a871...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå