Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Jeg forsov meg i dag til jobb. Skulle begynne kl 0800 og våknet kl 0810. Jeg tok taxi til jobb så jeg var der kl 0850. Jeg følte det var "the walk of shame", men heldigvis møtte jeg full forståelse. Hvordan komme seg opp til de neste vaktene? Har dagvakt fredag og lørdag og er redd for å forsove meg. Da jeg forsov meg hadde jeg på 2 alarmer på telefon og den la så langt unna sengen at jeg måtte reise meg opp å gå. Skummelt at jeg klarte å forsove meg. Trenger tips til å komme meg opp tidsnok 😊 Anonymous poster hash: 152b8...b5b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Jeg forsov meg i dag til jobb. Skulle begynne kl 0800 og våknet kl 0810. Jeg tok taxi til jobb så jeg var der kl 0850. Jeg følte det var "the walk of shame", men heldigvis møtte jeg full forståelse. Hvordan komme seg opp til de neste vaktene? Har dagvakt fredag og lørdag og er redd for å forsove meg. Da jeg forsov meg hadde jeg på 2 alarmer på telefon og den la så langt unna sengen at jeg måtte reise meg opp å gå. Skummelt at jeg klarte å forsove meg. Trenger tips til å komme meg opp tidsnok 😊 Anonymous poster hash: 152b8...b5b Tips er at du burde ha sovet nå Anonymous poster hash: c72c8...05e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Tips er at du burde ha sovet nå Anonymous poster hash: c72c8...05e Jeg har fri i morgen 😊 Anonymous poster hash: 152b8...b5b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Tidlig i seng! Mitt beste tips ellers sjekk volumet på alarmene hvis du bruker telefon - min telefon er i utgangspunktet innstilt på ca 60% i volumstyrke, så måtte skru opp selv. Skiftet samtidig ringelyd til den verste og mest bråkete ringetonen jeg kunne finne på telefonen. Ellers kan du jo vurdere å skaffe deg en skikkelig vekkerklokke, test gjerne lyden i butikken før du kjøper.. Finnes også noen som er ment for oss som sover sinnsykt tungt på morgenen (jeg fikk ny jobb der jeg begynte klokken 10 istedenfor 7, og problemet ble dermed eliminert..var ikke derfor jeg skiftet jobb da ). Og vet du.. Jeg forsov meg et par ganger i løpet av de 4 årene jeg hadde jobb fra 7 om morgenen. Det var utrolig ekkelt å da komme på jobb 1-2-3 timer forsinket.. Men jeg også møtte stor forståelse! Nettopp fordi det er noe som kan skje alle! Likevel stresset jeg veldig dagene etterpå med frykt for å forsove meg.. Ble ekstra glad en dag sjefen kom løpende inn klokka 10, etter at han hadde forsovet seg Anonymous poster hash: 14434...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå