Gå til innhold

Legetimasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller 30 år om noen mnd og var i går på polet og handlet rødvin. Jeg ble spurt etter legetimasjon og fikk hakeslepp 😉 Mulig jeg ser yngre ut enn jeg er, men jeg ser ikke ut som jeg er 17 år.

Eller kanskje personalet på polet er hysteriske?

Blir du spurt om legetinasjon?

Anonymous poster hash: 5ecc7...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25, og blir alltid spurt, jeg handler stror sett bare vodka 40% de gangene jeg handler på polet.

Heter forresten legitimasjon :) bare til info, så du slipper å si feil høyt :)

Anonymous poster hash: 24812...ee0

Skrevet

Er 30 år og 3 barnsmor. Hender at jeg blir spurt både når jeg kjøper røyk til mannen og alkohol :)

Anonymous poster hash: a8047...b5f

Skrevet

Jeg er 34 år og ble spurt om legitimasjon for et par uker siden. Ble veldig paff! Lurer egentlig på hvorfor han spurte, jeg ser overhodet ikke ut som jeg er 17 år😂

Anonymous poster hash: 74d35...64b

Skrevet

De spør alle de tror er under25

Skrevet

Jeg er 41, og ble spurt i fjor og året før. Klarte å kvele gliset som var på vei fram mens jeg rotet fram førerkortet. Han i kassa skvatt da han så fødselsdatoen. Det skjer nok ikke igjen, for jeg synes selv jeg ser ut som i begynnelsen av 40-åra, men it made my day

Anonymous poster hash: d6450...53f

Skrevet

Du ble vel ikke spurt om legetimasjon? Har det noe med en legetime å gjøre? Legitimasjon derimot, kan det hende du ble spurt om. 

Anonymous poster hash: 2d728...05d
Skrevet

Jeg er 36 og blir stadig spurt etter legitimasjon når jeg kjøper vin.

Anonymous poster hash: 6f1c7...87e

Skrevet

Du ble vel ikke spurt om legetimasjon? Har det noe med en legetime å gjøre? Legitimasjon derimot, kan det hende du ble spurt om.

Anonymous poster hash: 2d728...05d

Takk, for at du retter på meg ditt petimeter 😉😊 Legitimasjon ja

Anonymous poster hash: 5ecc7...9d8

Skrevet

Jeg blir alltid spurt om å vise frem legitimasjon de få ganger jeg er innom polet for å kjøpe drikkevarer. Syns det er stas jeg ;) Er forøvrig 36 år.

Anonymous poster hash: 933a0...efd

Skrevet

Og jeg er nettopp fylt 50 og betaler fortsatt barnebillett på bussen, SÅÅÅÅ ung ser jeg ut!

Anonymous poster hash: ba7b1...d9f

Skrevet

33 år her, blitt spurt etter leg ved kjøp av både vin og øl.

Anonymous poster hash: 7b112...262

Skrevet

Du har misforstått. De spør om leg hvis du ser ut som du kan være yngre enn 25. Ikke 18.

Anonymous poster hash: 1de46...a44

Skrevet

Jeg er 29 år å blir ALLTID spurt.

Anonymous poster hash: bd371...3cf

Skrevet

Jeg var på polet før jul og da ble jeg faktisk spurt om legitimasjon av mannen som satt i kassa og jeg er 40 år. Nå er jeg kanskje på polet en gang i året og det er flere år siden sist jeg ble spurt så han var nok ny og redd for å gjøre feil. Men for all del et kompliment til meg og jeg ser jo yngre ut enn jeg er, men langtifra så ung.

Anonymous poster hash: bd0ea...7e1

Skrevet

De gjør det for å være hyggelige 😁

Anonymous poster hash: 67e43...997

Skrevet

Ja nesten hver gang, kan ikke dra dit uten å ha kortet mitt med, jeg ble nektet og kjøpe vin for 6 mnd siden.

Fint at de er nøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...