Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Her har vi vært rolig første del av jula,frem til i går og resten av jula skal vi ut på forskjellige ting hver dag... Anonymous poster hash: e191e...a21
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Dessverre har det vært veldig mye i år. Var med svigerfamilien både lille julaften, julaften og 1.juledag... 2.juledag ble vi invitert på mindre formell middag hos mine foreldre (lasagne,da!) så siden de ikke hadde sett guttungen siden før jul reiste jeg og han bort (både min og samboers familie bor i samme lille by). Igår var vi egentlig bare hjemme, reiste på butikken og tok en liten storhandel, også ble det spontant resturantbesøk med et vennepar vi ikke ser så ofte. Idag ville svigermor egentlig ha med sønnen vår, og oss forsåvidt, med på juletrefest. Hadde egentlig tenkt å bare kjøre guttungen opp men han slo seg vrang og ville ikke gå, så foruten en liten biltur hit og dit har vi bare vært hjemme. Håper resten av jula blir like rolig som idag. Anonymous poster hash: cf966...b27
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Ja, så og si. Blir litt slitsomt, men er blitt vant til det. Anonymous poster hash: 20d5c...9b9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Vi var hjemme 23-26 des og farter 27-31,hjemme 1 Jan.Så blir begge deler 😉 Unga syns det er godt å bare være hjemme de,koser seg veldig med det 😊 Anonymous poster hash: e191e...a21
skinnfilla Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Ca annenhver dag på middag har det blitt i år. I morra tar jeg og mine 4 jenter en bysleng med kafébesøk ,bruke gavekort og bytte et par ting vi fikk dobbelt av☺️ Spise middag hos mamma. Fredag blir taco og film hjemme Nyttårsaften kommer svigermor /far på middag her.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Nei, ingenting. Vi har vært syke siden julaften alle mann. Begynner å komme seg litt nå heldigvis. Vi har kun slappet av og tatt det helt med ro i hele julen. Hadde besøk i forigårs. Fikk oss en tur ut i dag siden vi måtte på besøk på sykehuset. I morgen blir det kanskje en tur ut bare for å få litt frisk luft, mens fredagen blir det handledag. Nyttårshelgen prøver vi å bare lade kreftene til hverdagen kommer igjen. Vi har ikke stor familie, men normalt sett ville vi vært på besøk eller hatt mer besøk. Dessverre ble det litt annerledes i år pga sykdom hos hele familien. Anonymous poster hash: c5c21...4e4
TPK Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Det har vært en del familiebesøk, men i dag og i morgen blir det hjemmedag.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Var 2.juledag hos mamma til middag. Men resten av jula er jo hverdager og jeg har vært på jobb. Jobber ikke dere andre? Anonymous poster hash: 75895...3a3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Jula vår består av venner og selskap da vi har lite familie. I morgen er den eneste dagen uten planer, noe jeg gleder meg til!! Anonymous poster hash: a9255...1d8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Hadde besøk av svigers på juleaften og var så vidt innom dem på andre juledag. Ellers har vi vært hjemme. Deilig for de voksne og kanskje litt slapt på ungen. Men det er jo de voksne som bestemmer. Har ingen som har invitert oss på middag og det passer oss bra. Anonymous poster hash: 01886...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå