Gå til innhold

Mistet for andre gang på rad -trenger råd


Eiram84

Anbefalte innlegg

Jeg føler for å dele min historie her, så håper noen har lyst til å lese, og kanskje kanskje komme med noen solskinnshistorier:)

 

Jeg er 32 og mannen 34 år. Vi har prøvd å bli gravide nå i snart 1,5 år. Ble gravid i juni som endte med en Ma, svært tidlig. Og igjen nå i slutten av november. 2. juledag begynte jeg og blø og dette endte med en Sa. Første gang jeg mistet var det en lang prosess å bli ferdig med det, måtte på cytotec 2 runder, og mye ventetid og smerter. Så frykter litt det samme denne gangen.

 

Samtidig så føler jeg meg så tom, psykisk utmattet og hjelpesløs. Vi skulle på utredning for barnløshet, samme dag som jeg filk innkalling så fikk jeg positiv test, og avlyste denne med en gang. Så kom 2. juledag og det gikk fra enorm glede til dyp sorg på minutter.. Satt hos familien min og måtte manne meg opp for å gå i et selskap, men jeg klarte ikke å slutte å gråte. Dagen etter jeg mistet forrige gang så ringte et nært familiemedlem for å dele sin gledelige gravid nyhet, det samme skjedde denne gangen (dagen etter), en nært vennepar ringte for å fortelle sin nyhet. Det føles ut som om universet er imot oss.. jeg vet ikke. Det er utrolig vanskelig å holde motet oppe..

 

Hvorda har det gått med dere andre som har mistet fler enn en gang etter hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi er begge 30 år og begynte prøve August 2014..

 

Ble endelig gravide i Juli 2015,men ble desverte en MA uke 9+3 (oppdaget 9+4) Så ble vi gravide igjen Mai 2016 men desverre nok en MA uke 6+2 Juni 2016.... (oppdaget 9+5)..

 

Nå er vi gravide igjen, fått tett oppfølging til og med uke 12+3, nå sier de at det skal gå bra...

 

Er nærvøs og spent,er 15+5 nå har ikke vært på Ultralyd siden 12+3, men skal å lete etter hjertlyd hos legen tirsdag å håper den er der😊

 

Jeg kjenner flere som har mistet flere ganger ei opp til 14 stk.. men alle har fått barn til slutt😊

 

Så det løser seg somoftest☺

Mem det suger hardt der og da!!!

kjennet godt følelsene du sitter med, kjenner på det selv enda..!

Men man må bare prøve være posetiv å så er det lov å knekke sammen noen ganger ut av det "blå" også😏

Viktig og snakke med folk også,det er flere enn man tror som har mistet,de bare snakker ikke om det før noen andre gjør😏

 

Stor varm klem til deg❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet i sa 3 ganger på rad.. (Hadde begynt å miste håpet... Holdte på å gi opp. Men jeg ble gravid igjen. Trodde jeg ble å miste så jeg ble ikke noe glad... Nå er 20 uker på vei å sett den lille babyen sprelle på ultralyd MANGE ganger. (Jeg er ennå redd å nervøs.. Men nå er jeg jo kommet hallveis å kjenner daglig spark)

 

Ikke gi opp! Mange som mister noen ganger før den sitter. ❤❤ sender deg masse babystøv å lykkeønskninger.❤

 

Anonymous poster hash: b753e...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde flere kjemiske og to tidlig SA, endte med IVF og har 40 dager igjen til termin 👏😊 Vi er begge rundt 30 og prøve i over 3 år før vi kastet oss på ivf.

 

Tok oss lang tid før vi klarte å innse at det gikk bra og klarer vel egentlig ikke helt ordentlig glede meg enda. Å miste er så ubeskrivelig tøft og det sitter i så ufattelig lenge. Håper det løser seg for dere og at du klarer å kjenne gleden raskt 💕❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...