Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Hvis du skulle bli singel, tror du da at det vil være lett for deg å finne en ny oppegående og kjekk mann? Hvorfor/hvorfor ikke? Sist jeg var singel hadde jeg ett barn. Da var jeg mye yngre, men opplevde både og. Noen var tilbakeholdne siden jeg hadde et barn fra før, samtidig som flere attraktive beilere meldte seg. Anonymous poster hash: 4ba8d...b22
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Nei det tror jeg ikke, på EN måte. På en annen måte, dersom jeg skulle skilt meg med mannen min - jeg ville kun sett etter en kjæreste når jeg følte meg klar. Jeg ville bodd med barna mine, men hatt en kjæreste. På den måten har jeg veldig mange flotte andre sider også som jeg kunne nytt sammen med en kjæreste Anonymous poster hash: 65872...e74
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Oi, dersom jeg ble singel er jeg ikke sikker på hvordan jeg skulle gå frem for å finne en mann i utgangspunktet, har vært sammen med mannen min i snart 20 år så er litt "rusten" på det feltet der. Men når det er sagt, jeg måter ganske mange kjekke menn via jobben min, noen single, andre ikke. Og dessuten ville jeg jo hatt fri hver annen helg. Dersom jeg ville funnet en ny tror jeg nok det ville gått på et vis Anonymous poster hash: 07ee3...a7b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har blitt singel, og fant en fantastisk mann. Jeg hadde da tre barn, den yngste var 2. Nå lever han ikke lenger, jeg har fortsatt 3 barn - og er helt sikker på at jeg kommer til å finne en annen en annen gang. Det er i alle fall ikke barna som er til hinder for det! Anonymous poster hash: b5562...a1b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Nei, jeg tror ikke det hadde vært lett å finne seg en ny mann, og ikke vet jeg om jeg hadde ønsket det heller. Ant hadde jeg vært for utslitt for å orke å date, og ikke hadde jeg hatt tid til det (gitt ag jeg hadde hovedomsorg). Nå er barna mine enda små, så ting hadde kanskje vært annerledes med større barn. Jeg tror heller aldri jeg kunne funnet meg en mann uten egne barn, for å ha tre barn er ikke bare-bare. Og dersom han hadde hatt barn også så hadde man jo plutselig hatt veldig mange fler barn, og det vet jeg ikke om jeg hadde orket. Anonymous poster hash: a98bb...dab
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Ja, sikker på at jeg finner meg en ny mann da. Gjerne også med barn fra før. Anonymous poster hash: 22b84...d4b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Nei, jeg tror ikke det hadde vært lett å finne seg en ny mann, og ikke vet jeg om jeg hadde ønsket det heller. Ant hadde jeg vært for utslitt for å orke å date, og ikke hadde jeg hatt tid til det (gitt ag jeg hadde hovedomsorg). Nå er barna mine enda små, så ting hadde kanskje vært annerledes med større barn. Jeg tror heller aldri jeg kunne funnet meg en mann uten egne barn, for å ha tre barn er ikke bare-bare. Og dersom han hadde hatt barn også så hadde man jo plutselig hatt veldig mange fler barn, og det vet jeg ikke om jeg hadde orket. Anonymous poster hash: a98bb...dab Du er jammen flink til å se muligheter i stedet for hindringer 😄 Anonymous poster hash: b5562...a1b
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Ja, det er jeg ganske sikker på.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har tre barn, og det har ikke vært noe problem for meg. Hvis en mann VIRKELIG liker deg og blir forelsket i deg så tar han hele pakken😉 Anonymous poster hash: e6603...054
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Jeg vet ikke.. Tror nok jeg hadde funnet en om noen år.. Kommer vel litt an på alder.. Ser for meg at en på 20-30, gjerne ville hatt egne barn og ikke blitt stefar til 3stk.. (Samtidig som at jeg er ferdig med barn), mens en på 30-40 gjerne har et par barn selv og ser seg selv som ferdig, og klar for å være kjærester\særboere en god stund. 3 barn er nok ikke så skremmende for en som har levd litt og har barn fra før. Anonymous poster hash: ae90d...349
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Jeg hadde tre barn og var alenemamma i voksen alder. Dvs 35+ og fant først en mann og var samboer/ kjærste med han en stund. Dette tok slutt og jeg fant enda en mann som var singel og null barn. Vi er i dag gift og har 1 barn sammen. Så alt er mulig. Kjenner flere i mitt tilfelle og som har fler barn enn 3 og har funnet seg mann. Lykke til Anonymous poster hash: d68b2...563
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 Jeg tror det ville vært forholdsvis enkelt. Jeg er nokså kresen når det gjelder menn, så det er den største utfordringen. At jeg har tre barn tror jeg ikke ville spilt noen rolle. Jeg er 40 år og det finnes knapt single, barnløse damer i min alder, så det tror jeg mannfolka er innforstått med. Jeg anser meg selv for å være ganske attraktiv, så tror jeg ville funnet meg en mann forholdsvis lett. Anonymous poster hash: f77ee...f52
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 Har tre barn og har blitt separert i løpet av året. Tviler på at noen vil være interessert i meg selv om jeg ikke er særlig gammel, så er innstilt på evig singel. Deprimerende tanke til tider, men jeg overlever nok det også. Dette var uansett det beste for både meg og barna, og det er det viktigste. Anonymous poster hash: b87d4...bd8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har 3 barn og har vært singel i 5 år. Ingen ny mann i sikte, ingen har meldt sin interesse og ikke har jeg lett heller.... Enda i alle fall 😄 Jeg har mer enn nok med jobb, oppfølging av barna og dagliglivet forøvrig til å tenke tanken på å få det til å gå opp med enda flere personer. Mulig det forandrer seg når barna er litt eldre. Jeg ser ikke for meg at en mann uten egne barn vil kunne forstå hvor mye det krever av meg, så ser for meg en mann som også har egne barn.. Da blir det brått veldig mange å forholde seg til... Nå var jeg i et dårlig forhold og nyter å være min egen herre, så er ikke på leit heller! Barnas far er knapt tilstede i livene deres, så de er selvsagt mitt hovedansvar og førstepri noen år! Kunsten å trives i eget selskap er viktig å kunne, så dukker nok drømmeprinsen opp en dag😊 Anonymous poster hash: 152da...cf7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har 3 barn og har vært singel i 5 år. Ingen ny mann i sikte, ingen har meldt sin interesse og ikke har jeg lett heller.... Enda i alle fall 😄 Jeg har mer enn nok med jobb, oppfølging av barna og dagliglivet forøvrig til å tenke tanken på å få det til å gå opp med enda flere personer. Mulig det forandrer seg når barna er litt eldre. Jeg ser ikke for meg at en mann uten egne barn vil kunne forstå hvor mye det krever av meg, så ser for meg en mann som også har egne barn.. Da blir det brått veldig mange å forholde seg til... Nå var jeg i et dårlig forhold og nyter å være min egen herre, så er ikke på leit heller! Barnas far er knapt tilstede i livene deres, så de er selvsagt mitt hovedansvar og førstepri noen år! Kunsten å trives i eget selskap er viktig å kunne, så dukker nok drømmeprinsen opp en dag😊 Anonymous poster hash: 152da...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå