Gå til innhold

Holder på å dø av dårlig samvittighet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2år siden, mens jeg og eksen var av og på, begynte jeg å snakke med en gutt over nettet, og det var likefør jeg dro til han, men eksen tryglet meg om å la være. vi ble sammen igjen etter det,og var sammen 1 år, før vi flyttet fra hverandre i juni, men iløpet av sommerferien ble jeg kontaktet av denne gutten, som ba meg ligge med han, og jeg sa nei. Samme kveld var jeg på byen med jentene, og han ringte, og var på hotell rett i nærheten. Vi endte selvfølgelig opp der, jeg stupdriting og han med fyllatiss, så det kan egentlig ikke regnes som sex. Og vi har ikke snakket sammen siden. Jeg synes det har gått for lang tid nå for at jeg kan si noe, og jeg er redd det kommer til å ødlegge alt. og jeg elsker eksen min, og vi prøver å finne ut av ting. HVA gjør jeg? er det greit å ha denne hemmeligheten? kommer aldri til å snakke med denne gutten igjen, og jeg angrer så jævlig.

Er jeg en jævla hykler?

Anonymous poster hash: 45599...1c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortreng det, vend blikket fremover. Dårlig samvittighet er en bortkastet følelse som ikke leder til noe som helst.

Skrevet

Dere var altså ikke sammen når det skjedde? Da synes jeg det er helt greit å ikke si noe. Hvis du klarer å la være å bli spist opp av dårlig samvittighet het.

Når det er sagt høres det vanvittig slitsomt ut det forholdet deres!

Anonymous poster hash: 67f9e...3a0

Skrevet

Dere var altså ikke sammen når det skjedde? Da synes jeg det er helt greit å ikke si noe. Hvis du klarer å la være å bli spist opp av dårlig samvittighet het.

Når det er sagt høres det vanvittig slitsomt ut det forholdet deres!

Anonymous poster hash: 67f9e...3a0

Nei vi var ikke sammen da. vi slo opp i mars, og flyttet fra hverandre i juni. dette skjedde i juli ca. snakket ikke sammen igjen før begynnelsen av August. Ja, det er til tider jævlig slitsomt. han er en sånn type som er redd for at alt skal gå til helvete, og tør ikke å satse noe. Sa ista '' håper vi blir sammen igjen snart as, vil ikke dele deg med noen ' også sa han '' det slipper du jo uansett'' men svarte også bare at jeg ikke burde beskymre meg, og ikke stresse med det.. jeg ønsker jo litt at ting skal være enten eller. trives ikke med masse usikkerhet.

Skrevet

Ikke tenk mer på det. Det var ikke viktig, og ikke noe du synes er verdt å dvele med, si dette til deg selv her gang du tenker på det.

Ikke ødelegg deg selv med dette. De fleste har slike blemmer i livet, ikke driv å pirk borti de.

Anonymous poster hash: 441c3...4a1

Skrevet

Fortreng det, vend blikket fremover. Dårlig samvittighet er en bortkastet følelse som ikke leder til noe som helst.

Tusentakk! dette hjalp veldig:D

Skrevet

Ikke tenk mer på det. Det var ikke viktig, og ikke noe du synes er verdt å dvele med, si dette til deg selv her gang du tenker på det.

Ikke ødelegg deg selv med dette. De fleste har slike blemmer i livet, ikke driv å pirk borti de.

Tusen takk! jeg er vanligvis ganske feilfri,og derfor angrer jeg såå jævlig, hvertfall med tanke på at jeg faktisk ikke ville...

Skrevet

Tusentakk! dette hjalp veldig:D

Jeg har sluttet med å få dårlig samvittighet. Det er så slitsomt og jeg føler meg mye bedre når jeg ikke har skyldfølelse.

Skrevet

Tusen takk! jeg er vanligvis ganske feilfri,og derfor angrer jeg såå jævlig, hvertfall med tanke på at jeg faktisk ikke ville...

Jeg vet, prater av erfaring 😐 Er også en "som ikke gjør feil", og dømmer meg selv så hardt. Når jeg ser tilbake er det ikke verdt det, ikke verdt tankene mine og selvpiningen. Virkelig ikke!

Så tenk virkelig ikke på dette mer. Vær god mot deg selv ☺ ❤

Skrevet

Nei vi var ikke sammen da. vi slo opp i mars, og flyttet fra hverandre i juni. dette skjedde i juli ca. snakket ikke sammen igjen før begynnelsen av August. Ja, det er til tider jævlig slitsomt. han er en sånn type som er redd for at alt skal gå til helvete, og tør ikke å satse noe. Sa ista '' håper vi blir sammen igjen snart as, vil ikke dele deg med noen ' også sa han '' det slipper du jo uansett'' men svarte også bare at jeg ikke burde beskymre meg, og ikke stresse med det.. jeg ønsker jo litt at ting skal være enten eller. trives ikke med masse usikkerhet.

Herregud, du var singel.

Tror du eksen din satt med låra i kryss hele den tida??

Anonymous poster hash: 7a42b...507

Skrevet

Dere var ikke sammen da du hadde sex med en annen, da trenger han ikke å vite.

Men helt ærlig, så mye frem og tilbake så har jeg lite troen på enda et forsøk med den eksen.

Anonymous poster hash: 9f692...74b
Skrevet

Så mye drama dere 17-åringer har.

Anonymous poster hash: 3c0a9...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...