Gå til innhold

Dere som har silikon, hvor lenge var dere handicappet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 100% alene med en 2-åring. Vurderer å ta silikon, men må først planlegge hvordan hverdagen skal gå rundt i tiden etterpå og hvor lenge jeg må skaffe hjelp.

Hvor handicappet var dere i tiden etterpå? Hvor ille var første uka? Kunne dere passet en 2-åring alene andre uken for eksempel? Eller tredje?

Tusen takk for alle svar! 

Anonymous poster hash: 8447b...aa3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått med deg at det er

UT og blodharry?

Anonymous poster hash: 13459...272

Skrevet

Var på jobb etter 5 dager igjen. Andre uken greier du sannsynligvis fint passe en 2-åring. Men husk at du ikke skal løfte på en stund.

Anonymous poster hash: dcbf1...d6c

Skrevet

UT og blodharry?

Det får så være, men hva jeg velger å gjøre med min kropp er heldigvis opp til meg. Hadde du sett bilde av overkroppen min hadde du nok anbefalt silikon du og :) 

Anonymous poster hash: 8447b...aa3

Skrevet

Ps: blodharry? Hvorfor det?

jeg var flat som en pannekake. Har nå en grei B-cup og er superfornøyd med det. Jada, man er ikke pupper som definerer kvinnelighet, men jeg savnet det virkelig :)

Anonymous poster hash: dcbf1...d6c

Skrevet

Kunne ikke drømt om å sette inn noe, men har gjort en reduksjon. Vanlig sykmld er ca 6 uker ( mye større snitt). Jeg var på jobb igjen etter 2 uker, men var forsiktig. Var alene med ungene etter 4 dager, da dro gubben på jobb ei uke. Så det handler mest om vilje og innstilling.

Anonymous poster hash: fda4b...ffe

Skrevet

UT og blodharry?

Blodharry er det hvis man tar det så ser ut som om man har fått to ballonger rundt ørene. Men man kan jo og ta det så det ser naturlig ut. Jeg har to kollegaer som har tatt det. De har helt passelige til sin størrelse, og ser naturlig ut.

Anonymous poster hash: 593df...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...