Gå til innhold

Katta mi er vekke.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne ute katt med egen kattluke. Forsvant rett før jul. Rakk å melde han savna på dyrebar.no før siden krasjet.

Har hengt opp lappe på butikken, men ingen har ringt.

Jeg bor i børsa så hvis noen her er i området og har sett en fremmed pus. Vil jeg gjerne at du svarer her.

 

Vet det er usannsynlig at noen fra nærområdet skriver her, men nå er dyrebar, Facebook for nærområdet og kork tavla på butikken prøvd.

 

Har ringt politiet de har ikke fått beskjed om påkjørt katt.

 

Anonymous poster hash: dd9d5...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper katten kommer til rette ❤️

Men hvor er Børsa?

Skrevet

Sør Trøndelag. Har foresten spurt de nærmeste naboene bor landlig så er ikke så mange de har sjekket uthus og garasje.

Skrevet

Ok, virker som du har prøvd det meste. håper som sagt at du finner katten.

Hilsen katteelsker ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...