Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 ...og er så innmari klar for sex! Men mannen er på jobb til senkvelden og jeg er alene med ungene.. Og når han kommer hjem er han SÅÅÅ sliten og trenger SÅÅÅ mye en dusj, som han ikke orker å ta fordi han er så sliten. Skulle ønske det var jeg som hadde den svære dildoen i skuffen.. Hvordan skal jeg få lurt han med på en omgang uten noen dusj (for han trenger det ikke) .... Og hvordan få det til med unger som er vrangsovet i jula? Anonymous poster hash: 91a97...1f3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Hæ? D må da vel gå an å ha sex etter en dusj? Jeg skjønner ikke helt problemet her? Anonymous poster hash: 09639...caa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Hæ? D må da vel gå an å ha sex etter en dusj? Jeg skjønner ikke helt problemet her? Anonymous poster hash: 09639...caa Haha. Han bruker dusjen som unnskyldning når han ikke orker. Men han trenger ikke dusje - han kan bare gyve løs på oppgaven😉 Problemet er vel at jeg vil veldig, mens antakelig får jeg ingenting i kveld 😏 Anonymous poster hash: 91a97...1f3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Gi han en liten teaser 😉 Så vet han hva han har i vente når han kommer hjem og du kan "varme han litt opp". Anonymous poster hash: de8b1...9b4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Bli med ham i dusjen. To fluer i en smekk. Om ikke annet så våkner han. 😉 Anonymous poster hash: ba352...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå