Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Er det fra riestart til neste riestart? Anonymous poster hash: 236a0...e3f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Last ned en app som gjør det for deg, så behøver du bare å trykke når rien starter og når den slutter. For å svare på spørsmålet ditt, når du teller rier må du finne ut hvor lenge riene varer (fra riestart til rieslutt) og hvor lang tid det er mellom hver gang du får en rie. Anonymous poster hash: c3031...864
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Takk for svar 😊 jeg fant en app, og prøvde meg litt frem på den Anonymous poster hash: 236a0...e3f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Ikke frekt ment, er bare nysgjerrig... Men hvorfor skal man telle rier, egentlig? Har født min andel barn, og hadde faktisk ikke rier før pressveene (styrtfødsler, altså), så jeg vet faktisk ikke... Anonymous poster hash: 1cdc1...1bf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Ikke frekt ment, er bare nysgjerrig... Men hvorfor skal man telle rier, egentlig? Har født min andel barn, og hadde faktisk ikke rier før pressveene (styrtfødsler, altså), så jeg vet faktisk ikke... Anonymous poster hash: 1cdc1...1bf Jordmødrene spør ofte etter hvor lange og hyppige riene er når man ringer føden. Anonymous poster hash: b90bf...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå