Gå til innhold

bedre å kutte ut fisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna spiser KUN fiskepinner (fist price), vi har fisk 3-4 ganger per uke. Disse stekes i ovn, ikke i fett/panne. Men får dette under kategorien fisk? :P

Anonymous poster hash: 80a53...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får de tilbud om annen fisk.

Fisk bør være et måltid iløpet av uka. Og de bør smake litt hver gang. Prøv forskjellig typer; laks,ørret, sei,makrell,torsk...

Anonymous poster hash: 4e9c0...7d7

Skrevet

All fisk er bedre enn ingen fisk. Fiskepinner er sunnere enn mye annet. (Som feks pølser, hamburgere, fritert mat, ol). Prøv å venne dem til annen fisk også. Torsk har en veldig mild smak så den er kanskje lettest å like.

Anonymous poster hash: afd49...5ed

Skrevet

Lag fiskepinnene selv, så er det temmelig mye fisk de får i seg. Fryktelig enkelt og billig er det også. 😊

Anonymous poster hash: 3584a...2fe

Skrevet

Har fisk 3-4 ganger i uka, dvs at de smaker 3-4 ganger i uka. Laks, torsk, sei, flyndre, ørret osv. Kokt, stekt, bakt i ovnen, i form/gryte/grateng osv. Har prøvd tusen findusprodukter, fiskekaker, fiskeboller osv. Kun first price fiskepinner som går ned.

De får ikke fiskepinner 3-4 ganger i uka, de får det samme som oss. Men de spiser kun de gangene jeg serverer fiskepinner i tillegg. De smaker alltid.

Grønnsakene går ned da.

Skrevet

Har fisk 3-4 ganger i uka, dvs at de smaker 3-4 ganger i uka. Laks, torsk, sei, flyndre, ørret osv. Kokt, stekt, bakt i ovnen, i form/gryte/grateng osv. Har prøvd tusen findusprodukter, fiskekaker, fiskeboller osv. Kun first price fiskepinner som går ned.

De får ikke fiskepinner 3-4 ganger i uka, de får det samme som oss. Men de spiser kun de gangene jeg serverer fiskepinner i tillegg. De smaker alltid.

Grønnsakene går ned da.

Oki. Trodde du serverte dem fiskepinner 4-5 ganger i uken og var overrasket over at de ikke spiser annen fisk😂🙈

du får bare fortsette det gode arbeidet. Plutselig en dag finner de ut at de liker noe annet enn frist price fiskepinner.

Skrevet

Oki. Trodde du serverte dem fiskepinner 4-5 ganger i uken og var overrasket over at de ikke spiser annen fisk😂🙈

du får bare fortsette det gode arbeidet. Plutselig en dag finner de ut at de liker noe annet enn frist price fiskepinner.

Når jeg leser innlegget mitt forstår jeg hvorfor du tolket det slik :P men neida,vi spiser mye fisk. De bare velger å spise når fiskepinner noen ganger serveres ved siden av (ca 1 gang per uke). De smaker, men liker visst ikke.

Ja får satse på det. Vet mamma irriterte seg grønn over at jeg ikke likte potet før jeg fylte 11 år :P haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...