Gå til innhold

Jeg har faktisk verdens beste mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er snill, smart og morsom. Alle liker henne. Hun passer ungene så ofte vi trenger det og de elsker å være hos bestemor og bestefar. Hun gjør virkelig hva som helst for barn og barnebarn. Nå får vi besøk av svoger og svigerinne med barn til over nyttår. Da kommer mamma i dag med massevis av deilig mat og kaker hun har bakt- som vi kan servere våre gjester som hun ikke kjenner. Hun gjorde det for at det ikke skulle bli travelt for oss å ha besøk.

Vi har god råd, men innimellom gir hun meg noen tusenlapper til å kjøpe meg noe fint eller til å dra en weekendtur. Mine venninner besøker henne uten meg fordi de kjenner henne godt etter at dørene alltid var åpne hos oss i min oppvekst.

Jeg er så takknemmelig! Håper jeg kan være en like god mor som henne for mine barn,

Anonymous poster hash: 73082...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig❤ Skulle ønske jeg også hadde sånne foreldre!

Det er akkurat sånn det skal være, og sånn mor jeg er til mine barn ❤

Jeg er alenemor og har hatt to store operasjoner. Foreldrene mine bor to minutter unna men er for opptatt med seg selv. Det er trist og vondt.

Så pass på å vær snill tilbake og hjelp din mor, hun høres ut som en fantastisk dame!

Anonymous poster hash: 3bf76...8b0

Skrevet

Så ufattelig heldig du er som har hatt en slik person i oppveksten og nå! Husk å si det til henne❤

Skrevet

Det har du ikke, for det har jeg:)! Vi er heldige!

Anonymous poster hash: 16c97...45d

Skrevet

Så herlig :)

Har en mor som er nesten lik, ikke fullt så omgjengelig, men absolutt verdens beste mor <3

Anonymous poster hash: 248c2...7ed

Skrevet

Så heldig du er! Skulle ønske jeg hadde slik oppvekst jeg også, og at min mor var likedan som din mamma.

Min mor var å hjalp meg i 3 uker etter å ha fått nr 2. Har to som er veldig tett. Hun telte ned dagene til hun skulle dra, overhørte også tlf samtalen hun hadde med min tante. Mamma sa at hun hadde fått trauma av å være her og hjelpe til med barna, å at hun var så utslitt at hun ikke orket mer.

Hun var jo her for å avlaste meg litt, noe hun aldri gjorde. Hun satt på tlf hele tiden og vugga sengen til babyen med foten noen ganger. Tok ut oppvasken noen ganger, vasket klær. Laget 4 middager i løpet av 3 uker. Dro ut hele tiden på kjøpesenter.

Anonymous poster hash: ce2f4...7f5

Skrevet

Så herlig mamma du har :) Mine foreldre er også toppers. Dessverre bor vi altfor langt fra dem... :(

Anonymous poster hash: fa42d...62c

Skrevet

Så hyggelig!

HUSK endelig å si det også til henne, ikke bare til oss. Ordlyden i innlegget ditt kunne bli et veldig fint julebrev.

Vi har dem ikke for alltid. Vi må si de tingene mens våre foreldre lever...

Anonymous poster hash: ef0e5...b0f

Skrevet

Så hyggelig!

HUSK endelig å si det også til henne, ikke bare til oss. Ordlyden i innlegget ditt kunne bli et veldig fint julebrev.

Vi har dem ikke for alltid. Vi må si de tingene mens våre foreldre lever...

Anonymous poster hash: ef0e5...b0f

Jeg passer på å si det til henne 😀

Hi

Anonymous poster hash: 73082...66c

Skrevet

Så heldig du er! :)

Min mor er personlighetsfortyrret, og har problemer med å se andre enn seg selv... i ungdomsårene savnet jeg grusomt en mor som tok meg med på cafe av og til (som et eksempel). Skulle ønske jeg hadde en mor som deg! :)

Anonymous poster hash: 83eaa...aa3
Skrevet

Du er heldig :):)

Anonymous poster hash: 75d4a...e61

Skrevet

Så heldig du er!

Mammaen min er morsom og sosial, men så redd for å være i veien eller trenge seg på at hun aldri ringer meg. Hun spør aldri om ting, men regner med at jeg forteller hvis det er noe. Hun ville aldri kommet på besøk uten invitasjon eller med kaker eller noe annet, for det kan jo hende vi ikke vil ha det...

Anonymous poster hash: 523ed...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...