hysterika Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Har vært syk siden 22. desember med vondt i halsen, veldig forkjøla og vondt i bihulene. I går følte jeg meg bedre, i dag er jeg mye bedre, men jeg er fortsatt litt tett. Har så lyst til å dra på cardio puls på Elixia. Er det ok? Kan det være "farlig" for kroppen min?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Jeg synes du skal vente noen dager til. Hvis du skal gjøre noe så bør det i så fall bare være rolig trening. Presser du deg selv for mye for raskt så bygger du bare immunforsvaret ditt ned, og da har du det raskt gående med neste forkjølelse og neste. Anonymous poster hash: f052f...2f2
hysterika Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2016 Takk for svar. Jeg fryktet at jeg ville få dette svaret. Har SÅ lyst til å dra
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Jeg hadde dratt....enten blir du verre eller så gjør det godt. Anonymous poster hash: 6ca80...94a
Frøken_fjong Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Hadde nok gitt kroppen litt mer tid til å bli frisk. Du kan ende opp med å bli dårligere igjen 😔
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Har du sååå lyst å trene så er du frisk nok. Anonymous poster hash: e4359...7b9
Musemora Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Bare tren. Ikke farlig i det hele tatt. Bare godt for kroppen.
hysterika Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2016 Jeg dro på trening! Det var tungt som fy, men føles bra nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå