Gå til innhold

Kan jeg trene i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk siden 22. desember med vondt i halsen, veldig forkjøla og vondt i bihulene. I går følte jeg meg bedre, i dag er jeg mye bedre, men jeg er fortsatt litt tett. Har så lyst til å dra på cardio puls på Elixia. Er det ok? Kan det være "farlig" for kroppen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal vente noen dager til. Hvis du skal gjøre noe så bør det i så fall bare være rolig trening.

Presser du deg selv for mye for raskt så bygger du bare immunforsvaret ditt ned, og da har du det raskt gående med neste forkjølelse og neste.



Anonymous poster hash: f052f...2f2
Skrevet

Takk for svar. Jeg fryktet at jeg ville få dette svaret. Har SÅ lyst til å dra :(

Skrevet

Jeg hadde dratt....enten blir du verre eller så gjør det godt.

 

Anonymous poster hash: 6ca80...94a

Skrevet

Hadde nok gitt kroppen litt mer tid til å bli frisk. Du kan ende opp med å bli dårligere igjen 😔

Skrevet

Har du sååå lyst å trene så er du frisk nok.

 

Anonymous poster hash: e4359...7b9

Skrevet

Bare tren. Ikke farlig i det hele tatt. Bare godt for kroppen.

Skrevet

Jeg dro på trening! Det var tungt som fy, men føles bra nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...