Lillespire2017 Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Hei jeg er helt ny på denne siden så håper noen har noe gode svar og råd jeg er gravid 13+0 idag, var på tidlig ul i uke 8 og det viste seg at alt var bare bra,å det viste seg en aktiv liten krabat der inne :-) Såå det jeg lurer på er det noen her inne som har brekt seg og kaster opp slim? (høres ekkelt ut men) og om det er normalt? Tusen takk for svar på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå