Gå til innhold

Cybex Sirona - verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer denne bilstolen, men synes den er dyr. Dere som har den, er dere fornøyde? Er det lett å snu den til aiden og tilbake igjen? Synes det virker så praktisk.

 

Anonymous poster hash: e7324...656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke akkurat den men en annen man kan snu helt rundt. Absolutt veldig kjekt.

 

Men i hovedbilen valgte vi en annen etter å ha prøvd den første en stund. Det er egentlig bare av en grunn å det er at det blir veldig fort veldig dårlig benplass. For siden det er festet med fix så må den platen stå helt inntil stolryggen. Vår er nå 1,5 år og 80 cm. Merker det allerede er dårlig plass til bena.

 

I hovedbilen har vi nå besafe, det kan stå mye lengere bort fra stolryggen og gir barnet større plass.

Har lest flere skriver det samme.

 

Anonymous poster hash: 37d36...85a

Skrevet

Absolutt verdt pengene. Datteren min brukte den bakovervendt til hun var over 4 år . ( var da litt over en meter høy )

 

Anonymous poster hash: 5ccd5...124

Skrevet

Verdt hver en krone!😃

 

Anonymous poster hash: a55e2...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...