Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Vurderer denne bilstolen, men synes den er dyr. Dere som har den, er dere fornøyde? Er det lett å snu den til aiden og tilbake igjen? Synes det virker så praktisk. Anonymous poster hash: e7324...656
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Vi har ikke akkurat den men en annen man kan snu helt rundt. Absolutt veldig kjekt. Men i hovedbilen valgte vi en annen etter å ha prøvd den første en stund. Det er egentlig bare av en grunn å det er at det blir veldig fort veldig dårlig benplass. For siden det er festet med fix så må den platen stå helt inntil stolryggen. Vår er nå 1,5 år og 80 cm. Merker det allerede er dårlig plass til bena. I hovedbilen har vi nå besafe, det kan stå mye lengere bort fra stolryggen og gir barnet større plass. Har lest flere skriver det samme. Anonymous poster hash: 37d36...85a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Absolutt verdt pengene. Datteren min brukte den bakovervendt til hun var over 4 år . ( var da litt over en meter høy ) Anonymous poster hash: 5ccd5...124
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Verdt hver en krone!😃 Anonymous poster hash: a55e2...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå