Gå til innhold

Furten mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen hadde visstnok gledet seg sånn til jul, og nå er han furten fordi jeg har blitt syk. Da ble ikke julen slik som han hadde drømt om. Jeg kjenner at jeg blir litt irritert. Det er ingen drømmejul å være syk heller, og jeg lager mat etc slik at det ikke skal bli så mye på han.

Er han litt kjip?

Anonymous poster hash: a2303...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men sånn er mannen her også. Dvs han sier det ikke rett ut, men er mer grinete enn han pleier når vi har fri. Heldigvis er barna friske igjen i dag, så de får gjennomført familieselskap i dag mens jeg blir hjemme.

Anonymous poster hash: 83835...479

Skrevet

Haha. Min mann er litt sånn. Han er en fantastisk mann og vi har det veldig bra, den eneste negative siden hans er at han takler dårlig at jeg er syk. Jeg flirer bare av han og ber han ta det som en mann.

Anonymous poster hash: f217b...33d

Skrevet

Du spør om han er litt kjip?

Nei, ikke litt kjip. En barnslig, umoden dust. Han kan bli så skuffet han vil, et voksent menneske begriper at sykdom ikke er noe man velger, og synes synd på den som ble syk i julen. Herre, for noen mannfolk som faktisk klarer å få seg dame!

Anonymous poster hash: 78c4f...bc4
Skrevet

Du spør om han er litt kjip?

Nei, ikke litt kjip. En barnslig, umoden dust. Han kan bli så skuffet han vil, et voksent menneske begriper at sykdom ikke er noe man velger, og synes synd på den som ble syk i julen. Herre, for noen mannfolk som faktisk klarer å få seg dame!

Anonymous poster hash: 78c4f...bc4

Enig!

Hi, du kan i tillegg hilse mannen din og fortelle at det er svært lite som er mindre tiltrekkende enn en mann som furter. En Mann furter ikke! Beste turn-off som finnes!

En Mann ville i denne situasjonen gjort det beste ut av det og stilt opp for deg som er syk - ikke furtet og lagt oppmerksomheten på seg selv.

Anonymous poster hash: 96356...e86

Skrevet (endret)

Her har vi hatt omgangssyke på omgang. Hadde mannen furtet i tillegg, hadde jeg blitt skikkelig grinete. Slitsomt nok med sykdommen i seg selv, så jeg forventer samarbeid om å gjøre det beste ut av situasjonen.

Endret av Mostly Harmless
Skrevet

Hva er det med noen altså... mannen her har og fri, og han furter hele dagen lang. Jeg blir jo gaaaaal - takk guuuud for kveldsvaktene mine!!!!! 

Ungene er og ganske så i tottene på hverandre - måtte hverdagene komme raskt tilbake, for jeg orker ikke leven og sutring ;) 

Hilsen meg, som hadde tenkt i hodet mitt at vi skulle nyte late lange dager i sammen... Så feil kan man ta - så feil tar jeg hver gang vi har fri i sammen alle mann ;) -men jeg er ikke perfekt jeg heller, jeg blir som ei gneldrebikje når sutre-grensa mi er nådd!!!!! GRRRRRRRRRRR ;) 

Skrevet

Jeg er også syk i julen, og mannen her i huset ble så furten at han alene kjørte til foreldrene sine i julen.

Vi andre fikk nå en fin jul likevel, selv om det er slitsomt å ha influensa med lungebetennelse og samtidig skal jeg ta meg av ungen slik at han får en fin juleferie.

Jeg vurderer seriøst å bli singel etter nyttår, for jeg er ikke litt furten, jeg er fly forbannet. Mannen gidder ikke engang komme hjem til lørdag fordi han ikke vil bli smittet. At ungen har fått omgangsyke..det driter han tydeligvis i.

Er sannelig glad jeg er så tett i nesen at jeg ikke kjenner den sure spylukten, for da hadde vel lungene kollapset i brekningene...

Jævla drittsekk av en mann

Anonymous poster hash: b7020...496

Skrevet

Jeg er også syk i julen, og mannen her i huset ble så furten at han alene kjørte til foreldrene sine i julen.

Vi andre fikk nå en fin jul likevel, selv om det er slitsomt å ha influensa med lungebetennelse og samtidig skal jeg ta meg av ungen slik at han får en fin juleferie.

Jeg vurderer seriøst å bli singel etter nyttår, for jeg er ikke litt furten, jeg er fly forbannet. Mannen gidder ikke engang komme hjem til lørdag fordi han ikke vil bli smittet. At ungen har fått omgangsyke..det driter han tydeligvis i.

Er sannelig glad jeg er så tett i nesen at jeg ikke kjenner den sure spylukten, for da hadde vel lungene kollapset i brekningene...

😱

Fy flate! Han fortjener deg ikke! Jeg hadde ikke vurdert å bli singel på nyåret, jeg hadde blitt singel NÅ!

Håper resten av julen blir så bra den kan bli, god bedring og klem til dere.

Anonymous poster hash: 53278...818

Skrevet

Mannen hadde visstnok gledet seg sånn til jul, og nå er han furten fordi jeg har blitt syk. Da ble ikke julen slik som han hadde drømt om. Jeg kjenner at jeg blir litt irritert. Det er ingen drømmejul å være syk heller, og jeg lager mat etc slik at det ikke skal bli så mye på han.

Er han litt kjip?

Anonymous poster hash: a2303...cd3

Veldig kjip, utrolig barnslig!!

Anonymous poster hash: 53278...818

Skrevet

Da hadde jeg faktisk gitt klar beskjed om at han ikke trengte å komme tilbake i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 83835...479

Skrevet

Da hadde jeg faktisk gitt klar beskjed om at han ikke trengte å komme tilbake i det hele tatt. Anonymous poster hash: 83835...479

Jeg vurderer det helt seriøst. Jeg må gå noen runder med meg selv først.. Og vente til jeg blir litt bedre, sånn helsemessig sett.

Han har gjort mye merkelig til tider, men dette tok kaken, jeg er så sint.. Og skuffet..

Men vi to som er hjemme har nå hatt en rolig og så fin jul som det er mulig å ha med influensa og omgangsyke :)

Skrevet

Hva sier foreldrene hans til at han bare reiser fra sin syke kone på den måten?

Anonymous poster hash: 2110c...846

Skrevet

Hva sier foreldrene hans til at han bare reiser fra sin syke kone på den måten?Anonymous poster hash: 2110c...846

Jeg har vært i kontakt med de og de er like forbannet på han som meg, men han er en voksen mann og han gjør stort sett som han vil. Dette har skjedd en gang før og den gang nektet foreldrene han å være hos de, de mente han burde være hjemme hos meg. Da tok han inn på hotell. Så det er ikke første gangen dette skjer, men hadde ikke trodd det skulle gjenta seg , da det ble bråkete sist det skjedde.

Jeg vet sannelig ikke om jeg vil ha det sånn, når man trenger sin partner som mest, så stikker han..synest ikke særlig om det og må nok tenke grundig gjennom hva jeg skal gjøre med saken. Å kjefte, som sist, har tydeligvis ikke noe effekt..

Skrevet

Det er helt seriøst det verste jeg har hørt. Hadde min sønn gjort noe slikt ville jeg selv reist sporenstreks hjem til hans kone og sørget for avlastning og jul. Og jeg hadde skammet meg rett ihjel. Fy! For et egosentrisk rasshøl.

Anonymous poster hash: e3738...462

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med de og de er like forbannet på han som meg, men han er en voksen mann og han gjør stort sett som han vil. Dette har skjedd en gang før og den gang nektet foreldrene han å være hos de, de mente han burde være hjemme hos meg. Da tok han inn på hotell. Så det er ikke første gangen dette skjer, men hadde ikke trodd det skulle gjenta seg , da det ble bråkete sist det skjedde.

Jeg vet sannelig ikke om jeg vil ha det sånn, når man trenger sin partner som mest, så stikker han..synest ikke særlig om det og må nok tenke grundig gjennom hva jeg skal gjøre med saken. Å kjefte, som sist, har tydeligvis ikke noe effekt..Anonymous poster hash: b7020...496

trenger du faktisk å tenke noe over dette? Er det ikke opplagt nå at nok er nok?

Anonymous poster hash: 41b50...bb1

Skrevet

trenger du faktisk å tenke noe over dette? Er det ikke opplagt nå at nok er nok?Anonymous poster hash: 41b50...bb1

Jo, det er forsåvidt det.. Men så var det barnet da.. Jeg ser nok for meg at for min del er dette det riktige.., for barnet er jeg litt usikker..

Skrevet

Jo, det er forsåvidt det.. Men så var det barnet da.. Jeg ser nok for meg at for min del er dette det riktige.., for barnet er jeg litt usikker..

Tenker at barnet har bedre av ett skikkelig forbilde fremfor denne mannen. 

Evner han å ta vare på barnet i det hele tatt??

Anonymous poster hash: cc063...68f

Skrevet

Barnet har bedre av å se at du ikke aksepterer at du selv og barnet blir behandlet som dritt og helt uten noen som helst omsorg. Det er så horribelt, den mannen din må ha store personlige problemer eller en eller annen diagnose, for det han gjør er virkelig ikke i nærheten av å være normalt.

Husk at barnet ditt får med seg at pappa stikker av når dere er syk, at han ikke er villig til å hjelpe til, at han ikke bryr seg. Barnet får med seg at pappa bryr seg så lite at han også gir blaffen i dere i julen. Barnet får med seg det dårlige forholdet mellom deg og far. Barnet lærer seg at det å bo med en mann/far som ikke bryr seg, det er alt det kan forvente. Fordi du godtar det.

Da er det bedre å bo hver for dere slik at du også i praksis lærer barnet hva som er akseptabelt og ikke. Om barnet så må forholde seg til en far som bryr seg lite, så vet det i hvert fall at mamma ikke aksepterer en slik oppførsel, at barnet har rett til å reagere på det.

Han har gjort det før, han gjorde det igjen, nå til og med i julen når både du og barnet var syk - han kommer til å gjøre det igjen. For han bryr seg ikke.

God bedring til deg og barnet ditt!

Skrevet

Hvordan klarer dere å unngå å fike til sånne idioter?! Altså - han er furten fordi DU er syk, så den syke reiser seg fra senga og begynner å varte ham opp og lage mat for ikke å ødelegge "drømmejula" hans - erre mulig?!

Anonymous poster hash: 25b44...1f6

Skrevet

Barnet har bedre av å se at du ikke aksepterer at du selv og barnet blir behandlet som dritt og helt uten noen som helst omsorg. Det er så horribelt, den mannen din må ha store personlige problemer eller en eller annen diagnose, for det han gjør er virkelig ikke i nærheten av å være normalt.

Husk at barnet ditt får med seg at pappa stikker av når dere er syk, at han ikke er villig til å hjelpe til, at han ikke bryr seg. Barnet får med seg at pappa bryr seg så lite at han også gir blaffen i dere i julen. Barnet får med seg det dårlige forholdet mellom deg og far. Barnet lærer seg at det å bo med en mann/far som ikke bryr seg, det er alt det kan forvente. Fordi du godtar det.

Da er det bedre å bo hver for dere slik at du også i praksis lærer barnet hva som er akseptabelt og ikke. Om barnet så må forholde seg til en far som bryr seg lite, så vet det i hvert fall at mamma ikke aksepterer en slik oppførsel, at barnet har rett til å reagere på det.

Han har gjort det før, han gjorde det igjen, nå til og med i julen når både du og barnet var syk - han kommer til å gjøre det igjen. For han bryr seg ikke.

God bedring til deg og barnet ditt!

Han har jo dratt fra ungen sin også for å løpe hjem til mamma og pappa å bli vartet opp. Du må gå fra denne guttungen

Anonymous poster hash: 2493f...7ca

Skrevet

Da hadde jeg skiftet lås og satt kofferten hans på trappa. Møkkamann

Anonymous poster hash: d2bb9...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...