Gå til innhold

Han har gått tilbake til eksen... tror jeg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i samme situasjon som 'kjæresten' din, HI. Stupforelsket og helt klar for den nye kjærligheten i mitt liv... helt til jeg innså at jeg og barnas far ikke hadde prøvd hardt nok. Og jeg skyldte barna en siste sjanse, kunne ikke leve i uvissheten om 'dersom vi hadde prøvd igjen..'. Dessuten savnet jeg den eneste personen som var like forelsket i barna mine som meg.

 

Men det betyr ikke at jeg ikke elsket han nye! Elsker han fortsatt, høyere enn himmelen. Han holdt ut for meg, i flere år faktisk, og vi fikk noen fantastiske måneder sammen. Jeg hadde gitt han alt, og skulle ønske jeg kunne vært hans... men faktum er at jeg måtte velge barna og deres far, fordi det var slik jeg klarte å leve med meg selv. Det er ikke perfekt, og jeg må leve med kjærlighetssorg og savn etter han andre i uendelig lang tid framover. Men jeg valgte barna og deres far.

 

Jeg vet ikke om dette er noen trøst, men jeg vil bare du skal forstå tankegangen. At vi velger våre barn, om vi kan. Og for meg, står det styrke og respekt av en som ikke gir opp familielivet for en forelskelse (om det finnes det minste håp). Håper du en dag kan være glad for at han er en såpass hederlig mann at han ville gi det et siste forsøk. Er han ment for deg, vil han fortsatt ha deg når alt er ferdig med ekskona.

 

Anonymous poster hash: f2dc8...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han kommet hjem nå da? Han skal vel kanskje på jobb i morgen?

 

Anonymous poster hash: 35f43...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tror ikke HI er så keen på å oppdatere jeg altså!

 

Anonymous poster hash: 904a8...db1

Nei, det ser ikke sånn ut. Håper det går bra med henne. Kjærlighetssorg er vondt uansett!

 

 

Anonymous poster hash: 35f43...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Darwinia:-)

Jeg synes det sier MYE om deg som person, når du midt oppe din egen skuffelse og sorg, klarer å se at dett egentlig er veldig positivt...for dem og barna deres. Håper det går bedre med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør faktisk det. Livet er ikke svart/hvitt.

 

Anonymous poster hash: 35f43...f9f

Æsj, lite som er mindre tiltrekkende enn vinglede, svake menn.

 

Anonymous poster hash: 3d4f3...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, lite som er mindre tiltrekkende enn vinglede, svake menn.

 

Anonymous poster hash: 3d4f3...b38

Ja, det kan du kanskje si. Men som sagt før er ikke livet svart hvitt... Jeg og barna lever veldig godt med mitt valg.

 

Anonymous poster hash: 35f43...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...