Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Vi hadde en dramatisk episode og på minutter var huset fullt av folk fra sykehelikopter, legevakt, ambulanse osv. De samme som hentet meg hjemme fløy meg til et større sykehus noen timer senere. Jeg opplevde et helsevesen som fungerte og som var fantastisk. De som kom hjem til oss tok seg av meg og brukte tid på å berolige barna. Det var trygt å ha samme folk å forholde seg til senere på kvelden osv. Hvordan får jeg takket disse fantastiske folka når jeg ikke husker navnene på noen? Er de interessert i å høre at det faktisk gikk bra og at jeg er fantastisk godt fornøyd med innsatsen deres, eller "bryr" de seg ikke siden det er dette de gjør hele tiden? Møter jeg opp, sender brev? Kake/konfekt? Ønsker jo i tilfellet at rett personer skal være på jobb slik at de rette blir takket. Noen som har erfaring? Eller som jobber i den typen jobb som kan komme med tips? Anonymous poster hash: d924e...fe9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Ta kontakt med lokalt sykehus så formidler de Kontakt med de som var på jobb. Alltid gøy å bli satt pris på! Hilsen paramedic Anonymous poster hash: b13fd...f17
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Vi hadde en dramatisk episode og på minutter var huset fullt av folk fra sykehelikopter, legevakt, ambulanse osv. De samme som hentet meg hjemme fløy meg til et større sykehus noen timer senere. Jeg opplevde et helsevesen som fungerte og som var fantastisk. De som kom hjem til oss tok seg av meg og brukte tid på å berolige barna. Det var trygt å ha samme folk å forholde seg til senere på kvelden osv. Hvordan får jeg takket disse fantastiske folka når jeg ikke husker navnene på noen? Er de interessert i å høre at det faktisk gikk bra og at jeg er fantastisk godt fornøyd med innsatsen deres, eller "bryr" de seg ikke siden det er dette de gjør hele tiden? Møter jeg opp, sender brev? Kake/konfekt? Ønsker jo i tilfellet at rett personer skal være på jobb slik at de rette blir takket. Noen som har erfaring? Eller som jobber i den typen jobb som kan komme med tips? Anonymous poster hash: d924e...fe9 Har lurt på det samme. Har ingen kanal for min takknemlighet. I vårt tilfelle gikk ikke resultatet den veien vi ønsket, men takknemligheten er like stor likevel. Jeg kan fortsatt bli rørt ved tanken på omsorgen vi mottok, og hvor effektive og proffe de samtidig var. Anonymous poster hash: a3012...00f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Jeg tror absolutt alle setter pris på å få ros for jobben de gjør. Selv om de "bare har gjort jobben sin". Det blir absolutt aldri feil å gi positiv tilbakemelding tenker jeg. Anonymous poster hash: 60574...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Send også ett innlegg inn til lokalavisen som sykehuset tilhører . Der er det ofte noe som heter "dagens rose". Jeg er selv sykepleier å lederene gir alltid ut innlegget på avdelingen som blir nevnt og det henges opp på vaktrommet. Innimellom får vi også kake av avdelingsleder for god innsats etter at pasienter deler slikt i avisen. Hilsen sykepleier på ett av Norges største sykehus. Anonymous poster hash: e34a6...670
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Hvis du vil gi noe til luftambulansen, kan du jo bare sende noe direkte til basen. Anonymous poster hash: 3da6a...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå