Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Ønsker i utg pkt ikke kalkun, selv om det står på innkjøpslisten. Anonymous poster hash: 2c4dd...f98
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Pinnekjøtt Kveite eller annen fisk Anonymous poster hash: a33b1...90d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Biff med fløtegratinerte Anonymous poster hash: 97dae...746
tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Vi skal lage lasagne til mafiaen fra trines matblogg! Den er så inmari god!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Her er det alltid pinnekjøtt på nyttårsaften 👍 Anonymous poster hash: 8da5b...9ba
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Vi skal ha hummer Anonymous poster hash: 448cd...fa0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Kalkun er eneste som funker da. Anonymous poster hash: d8249...12f
MammantilNurket Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Skalldyraften med havets delikatesser og godt tilbehør. Det er sesong for skalldyr nå og de er på sitt beste. Torskemiddag med "alt". Tradisjonell kalkunmiddag m/hasselbackpoteter, waldorfsalat, rosenkål og saus. Biffmiddag - helstek f.eks. entrecote og server med bérnaise og grønnsaker. Bacalao.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Vi skal ha tapas! Anonymous poster hash: 5e1e0...b97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Andebryst pleier vi å ha, det er digg og enkelt å lage. Tilbehør f.eks. rødvinssaus, ovnstekte tomater, grønne bønner, jordskokk- eller pastinakkpure. Annapoteter er godt til, men alt av poteter passer. Forrett kan være noe enkelt som en kald grønn ertesuppe, laksetartar eller noe annet som bare er å legge på tallerken og servere. Dessert: Pannacotta med multer, multeiskake, eller noe annet du liker. Anonymous poster hash: 7e83c...0e2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Tapas Anonymous poster hash: 9bfe5...920
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 Hva har dere til dessert? Anonymous poster hash: 0f4f2...c80
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 Andebryst med råstekte småpoteter ( stekes i andefettet som er igjen i panna), aspargesbønner, stekt østerssopp og saus med appelsin/ klementin og honning. Forrett: Kamskjell, suppe eller sashimi ( har ikke bestemt meg helt) Dessert: panna cotta med hvit sjokolade ( friske bringebær på toppen) Anonymous poster hash: 52502...f1a
februarprins2013 Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 kalkun er eneste som funker her <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå