Gå til innhold

Tips til middag nyttårsaften?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker i utg pkt ikke kalkun, selv om det står på innkjøpslisten.

 

 



Anonymous poster hash: 2c4dd...f98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt

Kveite eller annen fisk

 

Anonymous poster hash: a33b1...90d

Skrevet

Biff med fløtegratinerte

 

Anonymous poster hash: 97dae...746

Skrevet

Vi skal lage lasagne til mafiaen fra trines matblogg! Den er så inmari god!

Skrevet

Her er det alltid pinnekjøtt på nyttårsaften 👍

 

Anonymous poster hash: 8da5b...9ba

Skrevet

Vi skal ha hummer

 

Anonymous poster hash: 448cd...fa0

Skrevet

Kalkun er eneste som funker da.

 

Anonymous poster hash: d8249...12f

Skrevet

Skalldyraften med havets delikatesser og godt tilbehør. Det er sesong for skalldyr nå og de er på sitt beste.

Torskemiddag med "alt".

Tradisjonell kalkunmiddag m/hasselbackpoteter, waldorfsalat, rosenkål og saus.

Biffmiddag - helstek f.eks. entrecote og server med bérnaise og grønnsaker.

Bacalao.

Skrevet

Vi skal ha tapas!

 

Anonymous poster hash: 5e1e0...b97

Skrevet

Andebryst pleier vi å ha, det er digg og enkelt å lage.

 

Tilbehør f.eks. rødvinssaus, ovnstekte tomater, grønne bønner, jordskokk- eller pastinakkpure. Annapoteter er godt til, men alt av poteter passer.

 

Forrett kan være noe enkelt som en kald grønn ertesuppe, laksetartar eller noe annet som bare er å legge på tallerken og servere.

 

Dessert: Pannacotta med multer, multeiskake, eller noe annet du liker.

 

Anonymous poster hash: 7e83c...0e2

Skrevet

Tapas :)

 

Anonymous poster hash: 9bfe5...920

Skrevet

Hva har dere til dessert?



Anonymous poster hash: 0f4f2...c80
Skrevet

Andebryst med råstekte småpoteter ( stekes i andefettet som er igjen i panna), aspargesbønner, stekt østerssopp og saus med appelsin/ klementin og honning.

 

Forrett: Kamskjell, suppe eller sashimi ( har ikke bestemt meg helt)

 

Dessert: panna cotta med hvit sjokolade ( friske bringebær på toppen)

 

 

 

Anonymous poster hash: 52502...f1a

Skrevet

kalkun er eneste som funker her <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...