Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Kort fortalt..... Vært samboer men kjæresten min i 3 år. Han er bonusfar til barnet mitt. For ca 1 år siden begynte dette ned min samboer: 1. Ekstremt mye spilling 2. Ekskluderer meg fra forskjellige ting. 3. Lite kommunikasjon 4. Sjeldnere sex. 5. Virker umotivert i familielivet. 6. Sjelden vi gjør familieting sammen 7. Stoppet å sende koselige meld. i ukedagene. 8. Virker irritert når jeg ønsker å ta opp oss. 9. Ønsker ikke barn. 10. Greia er at i kveld da vi snakket sammen sa jeg at jeg ønsket for oss i 2017 at spillingen hans ikke skulle skj når vi er hjemme her sammen som familie. Da han ikke er "tilstedet" forrang ipaden. Svaret hans var at han heller da kunne være hos kompiser. Ble ganske perpleks da. Etter langt om lenge kjente jeg på den følelsen av at han egentlig ikke respekterer meg som person eller mine behov eller verdier. Tilslutt var det rareste, vondeste...ja, jeg vet ikke hva som gjorde at Hege kom inn på det sporet. Plutselig spurte jeg han om han hadde vært utro. Hans reaksjon var å bli helt rar i kroppsspråket. På en måte lammet. Han ble rød i ansiktet. Så en annen vei og begynte å flire. Og han hørtes ikke ærlig ut i det hele. Snakket også plutselig merkelig. Kroppen min fikk en enorm magefølelse på at noe ikke stemmer. jeg skalv og ble helt satt ut. Er dette noe jeg burde tenke videre på. Eller bare legge det bort. Hilsen Hi Anonymous poster hash: 6ff07...e18
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 *Hege* = jeg (skulle det stå) Hilsen Hi Anonymous poster hash: 6ff07...e18
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Tror dessverre magefølelsen din er riktig. Men uansett om han ikke er utro, så er han i alle fall ikke noe særlig å satse videre på. Han vil bare gi deg sorger og bekymringer... Når han ikke lenger har respekt for deg er det ikke et sunt forhold. Anonymous poster hash: 8e942...627
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Dette er en av de tilfellene jeg tenker det er greit å følge magefølelsen. Han har vist deg på alle måter siste året at han ikke egentlig er i forholdet lenger. Når du tar opp problemer er hans løsning å være enda mer borte, at han ønsker det. Om han "bare" er blitt spillavhengig så er det et stort nok problem til å gå når han ikke er motivert for å spille mindre, ev. få hjelp til å kontrollere avhengigheten. Det i seg selv ville vært en dealbreaker for meg om mannen ikke ville endre seg. Når du setter til manglende kommunikasjon, at han ikke ønsker å være sammen med deg, unngår å inkludere deg, ikke vil kommunisere med deg osv. osv..... da tenker jeg det er like greit å gå inn i det nye året med blanke kort. Jeg hadde gjort det slutt om jeg var deg. Pris deg lykkelig for at dere ikke har barn sammen. Finn deg en bedre mann! Anonymous poster hash: 608f6...07d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Takk for svar begge 2. Jeg spurte jo selvsagt om jeg kunne få se mobilen hans. Men det var helt uaktuelt! Jeg sitter nå fremdeles våken i håp om å ta en liten tur innom mob hans. Men han er vist våken...... hmmm mm Han skjønner vel greia? .... Anonymous poster hash: 6ff07...e18
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Herregud, har det noe å si om du finner "bevis" eller ikke? Forholdet er allerede dødt. Om han ikke har sviktet deg til fordel for en kvinne, så har han forlengst sviktet deg til fordel for en masse annen egoistisk dritt. Cut your losses og kom deg ut. Anonymous poster hash: dc3bc...495
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Godt skrevet!!! Og veldig sant!! Anonymous poster hash: 6ff07...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå