Gå til innhold

Skuffet over venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks og jeg gikk fra hverandre, egentlig for nærmere 6 år siden.

Jeg har nå blitt samboer med en ny mann, min eks/barnefar har ny kjæreste og vi er alle veldig gode venner og samarbeider veldig bra:)

I år skal vi ha nyttårsfeiring i vårt nye hus som samboer og jeg har bygd sammen.

Alle i venninnegjengen med barn og mann kommer.

Ei av mine beste venninner sa for lenge siden at hun også selvsagt kom med sine tre små, i tillegg jobbet mannen til kl 22.

På 1. juledag ringer hun og forteller at hun ikke kan komme likevel fordi mannen nekter å komme til vårt hus. Han er nemlig blitt venn med min eks og vil ikke ha noe med min nye mann å gjøre.

Både min eks og jeg har gått videre og er venner og forlikte, men han nekter altså dette så de får ikke komme.

Jeg er utrolig skuffet over henne, vi har vært venninner lenge før noen av disse mennene kom inn i våre liv.

Min eks var i tillegg notorisk utro da vi var et par og endelig har jeg en god og flott mann på alle måter.

Hva hadde dere tenkt?

Anonymous poster hash: a01fc...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort

Anonymous poster hash: eb6ec...fdf

Skrevet

Hadde tenkt at hun var rimelig ryggradsløs som lot mannen bestemme om HUN skulle på fest.

Anonymous poster hash: 0a17c...8ea

Skrevet

Skal hun bare la vennskapet svinne fordi hennes mann sa så? Skjønner at du er skuffet. Jeg ville sagt hva jeg syns om saken på en så nøytral måte som mulig.

Anonymous poster hash: 4e101...554

Skrevet

Åh, hjelpes. Jeg vil tro den venninnen din en dag vil trenge hjelp for å komme seg ut av det forholdet hun har til den kronidioten.

Du skal ikke se bort fra at det er noe annet som ligger unna, men at han har diktet opp denne historien som din venninne forteller deg. Kanskje han er sjalu, ikke takler at hun skal på fest før han er ferdig på jobb?

Hun kommer til å bli dørmatte de luxe - virker som om hun er blitt det allerede - om hun fortsetter med en sånn mann.

Jeg tror jeg bare hadde spurt henne "er det dette du vil, da?" og "synes du ikke det er rart at jeg og min eks og våre nye greier å være venner, men din type takler ikke at hans nye kompis er venn med sin eks?".

Anonymous poster hash: 09873...8e6
Skrevet

Jeg ga beskjed i går at jeg er skuffet over prioriteringen hennes, og overrasket over at hun lar seg diktere på den måten.

Jeg kommer til å trekke meg unna.

HI

Skrevet

Enten vil ikke din venninne komme og bruker mannen sin som unnskyldning.

Eller hun lar seg styre av mannen og har ryggrad som en overmoden banan.

Jeg er ganske kynisk når det gjelder å kutte ut folk av livet mitt, denne damen her hadde hengt i en tynn tråd hos meg.

Jeg bruker min tid på folk som verdsetter meg og mitt vennskap.

Resten er bare "medvindsvenner" og de har ikke jeg bruk for.

Anonymous poster hash: 8949a...ecc

Skrevet

Enten vil ikke din venninne komme og bruker mannen sin som unnskyldning.

Eller hun lar seg styre av mannen og har ryggrad som en overmoden banan.

Jeg er ganske kynisk når det gjelder å kutte ut folk av livet mitt, denne damen her hadde hengt i en tynn tråd hos meg.

Jeg bruker min tid på folk som verdsetter meg og mitt vennskap.

Resten er bare "medvindsvenner" og de har ikke jeg bruk for.

Anonymous poster hash: 8949a...ecc

Jeg vet de har kranglet over dette tidligere, hun ringte meg og var fortvilet. Da sa hun at hun kom til å komme okke som hva mannen mente.

De skal nå istedet være hjemme alene. Vet ungene dems gjerne ville komme også, det kommer 7 andre unger også som til vanlig setter stor pris på hverandre.

Mannen min som er verdens snilleste ble lei seg. Jeg er skuffet og irritert enda merker jeg.

Skrevet

Hadde du likt om mannen tok barna med for å feire nyttår hos en kompis og du ble hjemme fordi du ikke ville feire der?

Utad står man samlet, uansett om det er mot venner, svigers, foreldre etc.,  og så tar man kranglene på "bakrommet". Skjønner godt at venninnen din velger mann og barn foran deg og din nye samboer.

Anonymous poster hash: c68e7...d14
Skrevet

Hadde du likt om mannen tok barna med for å feire nyttår hos en kompis og du ble hjemme fordi du ikke ville feire der?

Utad står man samlet, uansett om det er mot venner, svigers, foreldre etc., og så tar man kranglene på "bakrommet". Skjønner godt at venninnen din velger mann og barn foran deg og din nye samboer.

Normalt å si man kommer for så å si nei, jeg kan ikke fordi mannen IKKE VIL.

Anonymous poster hash: 30b6f...1c2

Skrevet

Siden du fortsatt har et godt forhold til din eks, kanskje du skulle tatt en prat med ham? Hvis det virkelig er slik at eksen din ikke har et problem med din nye mann så er det da i hvert fall ikke noen grunn til at mannen til venninnen din skal ha det.

Kanskje han, om ikke annet for din ryggradløse venninnes skyld, kunne tatt en prat med den nye kompisen sin.

Skrevet

Utad står man samlet, uansett om det er mot venner, svigers, foreldre etc., og så tar man kranglene på "bakrommet". Skjønner godt at venninnen din velger mann og barn foran deg og din nye samboer.

Hallllllooooo, noen hjemme??? Leste du hovedinnlegget, eller?

Anonymous poster hash: 0a17c...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...