Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Har truffet en flott mann...'datet' i 6 mnd.. har hatt det fint, samt noen krangler.. siste dagene har jeg fått helt 'avsmak'. Kjenner ikke lyst til å være sammen med han engang! Hvorfor??! Hva faen er feil med meg?? Jeg skjønner det ikke....😔 Anonymous poster hash: 4218d...e98
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Om dette er et mønster hos deg, da bør du finne ut hva det er som stopper deg fra å gå videre i et seriøst forhold. Om det bare er denne mannen, kanskje det er noe han har sagt eller gjort i det siste som gjør at magefølelsen din sier deg noe? Anonymous poster hash: 74190...add
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Om dette er et mønster hos deg, da bør du finne ut hva det er som stopper deg fra å gå videre i et seriøst forhold. Om det bare er denne mannen, kanskje det er noe han har sagt eller gjort i det siste som gjør at magefølelsen din sier deg noe? Anonymous poster hash: 74190...add Dette er ikke noe mønster hos meg, er totalt motsatt faktisk. Vært i 3 forhold på 14 år. Alltid hatt lyst å være sammen med noen og aldri vært ordentlig singel av den grunn. Ja krangler og slikt har der vært, men ikke slik at dette skulle vært utfallet (?!) jeg skjønner ikke selv og det gjør meg svært frustrert og lei meg.. Hi Anonymous poster hash: 4218d...e98
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Sånn var jeg før. Sa alltid stopp etter en periode. Spesielt om han ble for seriøs eller mer seriøs enn meg. Da forsvant alt av følelser og jeg stakk. Har konkludert med at det har vært pga de ikke har vært de rette for meg. Meg og mannen har nå vært sammen i 9 år. ☺️ Anonymous poster hash: d0202...87b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Dette er ikke noe mønster hos meg, er totalt motsatt faktisk. Vært i 3 forhold på 14 år. Alltid hatt lyst å være sammen med noen og aldri vært ordentlig singel av den grunn. Ja krangler og slikt har der vært, men ikke slik at dette skulle vært utfallet (?!) jeg skjønner ikke selv og det gjør meg svært frustrert og lei meg.. Hi Anonymous poster hash: 4218d...e98 Jeg tror ikke jeg noengang har kranglet første halvår jeg har vært sammen med noen, så kanskje er det noe med kranglene du har fanget opp og ikke liker? Eller kanskje du har ønsket at det skulle bli noe med denne mannen (du sier han er flott) og at du derfor kanskje har vært mer interessert i forelskelsen eller drømmen om ham enn du egentlig har vært i ham som mann? Anonymous poster hash: 74190...add
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Tilknytningsproblemer? Anonymous poster hash: 386dc...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå