Gå til innhold

Andre med menn som er på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sendte jeg mannen ut døra klokka 19. Han fortjener en fest med kompiser og han gledet seg skikkelig til å lufte seg litt i jula. Og jeg elsker å være litt alene, så jeg har TV for meg selv og bøttevis med godis 😋 Andre som koser seg alene?

Anonymous poster hash: b4c31...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønska mannen min kunne fått ræva ut av sofaen og gått ut av og til. Sitter bare her. Dag ut og dag inn.

Anonymous poster hash: 3b0f1...98a

Skrevet

Ja var på fest i går. De har hatt dem samme tradisjonen i 22 år. Og jeg nekter ikke han å dra. De siste årene har vi damene også vært med, men med en 3 mnd gammel baby så valgte jeg å være hjemme med besøk av ei venninne

Anonymous poster hash: 41199...15d

Skrevet

Mannen skulle dratt men pga magevirus blir han hjemme. Synd siden han virkelig hadde gledet seg...

Anonymous poster hash: 02b6b...c7f

Skrevet

Fest og fest, men drar straks til en kompis. Kommer vel hjem i 5-6 tida 😂

Anonymous poster hash: 0ef4a...821

Skrevet

Min er full her hjemme i stedet. Kjempefestlig når jeg er edru og har tre små som sover. Dustemann 😞

Anonymous poster hash: 4304b...5e9

Skrevet

Min er full her hjemme i stedet. Kjempefestlig når jeg er edru og har tre små som sover. Dustemann 😞

? Drikker han alene? For en dust :-/

Skrevet

? Drikker han alene? For en dust :-/

Ja! Vi var i middagsselskap, da drakk han litt (for mye) til maten, men så måtte vi hjem å legge barna, og da fortsatte han bare. Gjør det et par ganger i året 😔

Skrevet

Ja, og jeg blir sittende oppe å se på tv i stedet for å komme meg i seng som jeg burde!

Anonymous poster hash: d2cee...e9c

Skrevet

Her er det jeg som drar på fest og lar mannen styre skuta. Tjoho. 

Anonymous poster hash: da95d...0fa
Skrevet

Samboer var ute med kompiser i går. Det gjør meg ingenting. Jeg koser meg alene. Ser på jentefilmer:)

Jeg er også glad i en fest/bytur. Er vel mer ute enn samboer i løpet av et år. Samboer derimot, er ikke så glad i alenetid. Han blir mer rastløs og kjeder seg fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...