Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Jeg fikk en smell i nesen her i går, og begynte å styrtblø fra nesen. Det var en tallerken i nærheten jeg holdt hodet over for at jeg ikke skulle blø utover alt. Mistet vel en 1-2 dl med blod, og siden har jeg vært ganske ør og slapp. Kan det være blodtapet, eller muligens hjernerystelse? (Nesen er bare svakt blå og ikke hoven så er nok ikke knekt) Anonymous poster hash: 60840...56c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Ta en telefon til legevakten. Med maks uflaks kan du ha fått en skade mer innvendig i nesen og det bør i så fall sjekkes (er ikke alltid man får veldig tydelige tegn utvendig med blåhet og hevelse). Ta en telefon, du! Anonymous poster hash: 83c5a...5eb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Ta en telefon til legevakten. Med maks uflaks kan du ha fått en skade mer innvendig i nesen og det bør i så fall sjekkes (er ikke alltid man får veldig tydelige tegn utvendig med blåhet og hevelse). Ta en telefon, du! Anonymous poster hash: 83c5a...5eb Men er det så mye de kan gjøre med det, og er det farlig? Har en del vondt når jeg spiser, men ikke noe problem med å puste gjennom nesen eller lukte HI Anonymous poster hash: 60840...56c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Men er det så mye de kan gjøre med det, og er det farlig? Har en del vondt når jeg spiser, men ikke noe problem med å puste gjennom nesen eller lukte HI Anonymous poster hash: 60840...56c Det er jo det du bør høre med legevakten om. Du er ikke i form, du er ør og slapp, har smerter når du spiser. Da bør du ta en telefon. De vurderer videre om du bør sjekkes eller ikke. Er ikke sikkert de gjør det, men det kan også være indikasjoner på å ta et bilde - men det må de som snakker direkte med deg og ev. undersøker deg avgjøre. Jeg vet om noen som fikk et indre brudd på lignende måte, ingen særlige tegn utenpå, men fordi han ikke gikk til lege med det samme var det vanskeligere å gjøre noe med, og det var helt unødvendig. Det er bedre med en telefon for mye enn en for lite. Anonymous poster hash: 83c5a...5eb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Men er det så mye de kan gjøre med det, og er det farlig? Har en del vondt når jeg spiser, men ikke noe problem med å puste gjennom nesen eller lukte HI Anonymous poster hash: 60840...56c Du vet at dette ikke er legevakten sitt forum eller??? Anonymous poster hash: bbe2f...395
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Ringte legevakten nå. Trenger ikke komme, men dersom det blir verre bør jeg komme med en gang. HI Anonymous poster hash: 60840...56c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 Ringte legevakten nå. Trenger ikke komme, men dersom det blir verre bør jeg komme med en gang. HI Anonymous poster hash: 60840...56c Bra du ringte, HI! Vær oppmerksom på formen, smerter, hodepine, syn, svimmelhet, balanse, hukommelse... slike ting. God bedring Anonymous poster hash: 83c5a...5eb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 Bra du ringte, HI! Vær oppmerksom på formen, smerter, hodepine, syn, svimmelhet, balanse, hukommelse... slike ting. God bedring Anonymous poster hash: 83c5a...5eb Hun sa det, og at jeg skal ta det med ro så mannen har fått streng beskjed om å varte meg opp de neste dagene og gjøre det som gjenstår til besøk og julelunsjen i morgen Blir ikke avlyst siden besøket vil forstå slik at det heller vil bli en avlastning enn en byrde HI Anonymous poster hash: 60840...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå