Gå til innhold

Aloe Vera planter hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte du din? Hvor langt tid gikk det til du begynte å bruke gelen? Kan man eventuelt lage juice av den med det samme eller må planten være moden først? evnt. hvor mange burde jeg ha hjemme? Dette handler ikke om slanking, men dårlig tarm. Kommer også til å bruke den på huden. Takker for svar  :Nikke:

Anonymous poster hash: be485...2b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på Rema.

MEN - det anbefales ikke å drikke juicen. Flere som advarer mot det. 

Jeg har brukt geleen til å smøre på huden, men altså bare utvortes bruk. 

Anonymous poster hash: 3404a...34f
Skrevet

Jeg kjøpte min på Rema.

MEN - det anbefales ikke å drikke juicen. Flere som advarer mot det. 

Jeg har brukt geleen til å smøre på huden, men altså bare utvortes bruk. 

Skrevet

Takk for svar. Hvor lang tid gikk det til du begynte med å sniffe blad fra planten? Jeg liker å bruke naturlige produkter når det kommer til inntak. Så har får å være helt ærlig ikke så lyst til å kjøpe disse fordøyelses produktene fra apoteket. Hva hvis jeg fortynner det veldig med vann?

Skrevet

HI

Skrevet

Takk for svar. Hvor lang tid gikk det til du begynte med å sniffe blad fra planten? Jeg liker å bruke naturlige produkter når det kommer til inntak. Så har får å være helt ærlig ikke så lyst til å kjøpe disse fordøyelses produktene fra apoteket. Hva hvis jeg fortynner det veldig med vann?

? sniffe blad ?? Googler man aloe vera juice vil du raskt få opp at det hevdes å være mange uheldige bivirkninger ved inntak av denne juicen. Det har også vært reportasje om det på TV2. 

Skrevet

Deler av innholdet er giftig så IKKE lag juice.

Anonymous poster hash: e217c...2aa

Skrevet

Kjøp magnesium oxid fra apoteket, det får fart på magen. Det er et naturlig mineral.

Anonymous poster hash: e217c...2aa

Skrevet

? sniffe blad ?? Googler man aloe vera juice vil du raskt få opp at det hevdes å være mange uheldige bivirkninger ved inntak av denne juicen. Det har også vært reportasje om det på TV2. 

snitte*!!  :sjokkert:  :sjokkert:  sorry..

Skrevet

Ikke drikk aloe vera fra planten. Kjøp heller en dunk hos noen som selger 👍 pass på at det er sertifisert aloevera av god kvalitet. Vet Forever living sin gule inneholder 96% ren aloe vera.

Anonymous poster hash: f498f...c73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...