Gå til innhold

Vanskelig 8-åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer snart ikke å forholde meg til henne. Er så vanskelig! Lager problemer av småting hver dag, som f.eks vi er på middag og hun ikke får sitte der hun vil. Da nekter hun å spise, går ut i kulden så vi skal synes synd på henne. Klarer ikke å ta imot beskjeder, løper rundt på stua og er helt vill, hyler og skriker. Er de så "barnslige" på den alderen? Synes de andre jentene i klassen er så rolige av seg. De blir også litt forfjamset av henne når hun begynner å skape seg sånn når de er på besøk. Om vi irettesetter henne så betyr det visst at vi hater henne osv. Er så mye mer også, men orker ikke å skrive alt. Bruker 20minutter på å ta på seg sokkene på morgenen osv. Søsteren på 6 tar imot beskjeder og er verdens letteste og blideste jente.

 

Men så er hun verdens snilleste når hun er snill! Blir bare så fortvilet når hun som regel er irritabel og sur.

 

Anonymous poster hash: 3ab6d...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som å lese om min 6-åring. Samme ståa hos min venninne som har barn som er litt eldre enn mine.

 

Anonymous poster hash: 49b0f...f52

Skrevet

Min 8 åring er ikke så langt unna det du beskriver. Har også en av hver slag kan du si, og skulle noen ganger i mitt stille sinn ønsket at hun lignet litt mer på søsteren sin. Men jeg opplever at det blir bedre med alderen, men noen modnes saktere enn andre.



Anonymous poster hash: cc61d...02d
Skrevet

Min sjuåring er helt lik, klarer ikke ta i mot beskjeder, svimer rundt, glemmer hva han skulle osv. Blir ikke sur som i hyling og skriking, men blir helt stun, nekter å svare og stormer på rommet hvis jeg kjefter. Blir gæærn.

 

Anonymous poster hash: 893f8...555

Skrevet

Siden klassevenninnene begynner å reagere ville jeg tatt tak i dette kjappest mulig, så de ikke kutter kontakten med henne. Ta det opp med helsesøster?

 

Anonymous poster hash: b36ce...450

Skrevet

Klarer snart ikke å forholde meg til henne. Er så vanskelig! Lager problemer av småting hver dag, som f.eks vi er på middag og hun ikke får sitte der hun vil. Da nekter hun å spise, går ut i kulden så vi skal synes synd på henne. Klarer ikke å ta imot beskjeder, løper rundt på stua og er helt vill, hyler og skriker. Er de så "barnslige" på den alderen? Synes de andre jentene i klassen er så rolige av seg. De blir også litt forfjamset av henne når hun begynner å skape seg sånn når de er på besøk. Om vi irettesetter henne så betyr det visst at vi hater henne osv. Er så mye mer også, men orker ikke å skrive alt. Bruker 20minutter på å ta på seg sokkene på morgenen osv. Søsteren på 6 tar imot beskjeder og er verdens letteste og blideste jente.

 

Men så er hun verdens snilleste når hun er snill! Blir bare så fortvilet når hun som regel er irritabel og sur.

 

Anonymous poster hash: 3ab6d...751

Er hun utredet for dypereliggende problemer...? Det du beskriver her lyder IKKE normalt.

 

Anonymous poster hash: 23ede...1ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...