Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Jeg skjønner ikke så mye her, jeg har ikke lest bloggen hennes lenge nok til å vite mye om bakgrunnen til hele styret. Men dette reagerer jeg på; Altså barna hennes har fått en ny pappa - har han foreldreansvar? skal han adoptere barna? eller er han kommende stefar altså? Når hun sier at han er faren til barnet - så hvor er den biologiske faren og er det ikke han som har foreldreansvar? i dette tilfellet så kan jo den biologiske faren reagere på dette, og at hun skriver dette offentlig og til hele verden vil ikke se så sterk ut i hennes sak om som en stabil mor hvis de måtte gå igjennom en rettsak. Jeg mener at som mor så kan man aldri nekte den biologiske faren kontakt med barnet med mindre han har mishandlet eller osv? dette er jo rett og slett "parent alienation syndrome" som taes veldig alvorlig i familieretten. Dette reagerer jeg på fordi hun sier hun har advokat og har alt "skriftlig" og en sterk sak ?! Med at hun skriver så mye personlig og henger ut den biologiske faren på internett så er det jo stor fare at faren kan bruke dette mot henne og få henne til å virke ustabil. Jeg har erfaringer med å vært gjennom rettsak med bf til mine barn i flere år og derfor så håper jeg virkelig at hun blir mer forsiktig framover og tenker på barna sine. Anonymous poster hash: e503f...a37
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Hva med å sende C.Ø et pm på IG forresten? ingen her inne vet det du lurer på! Anonymous poster hash: 662f0...405
MammantilNurket Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Hun er steike god på pynteputer, da ... om ikke annet ...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Hun er nok en flott kvinne og god mor men jeg synes det er trist om alt hun skriver blir brukt mot henne... HI Anonymous poster hash: e503f...a37
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Jeg skjønner ikke så mye her, jeg har ikke lest bloggen hennes lenge nok til å vite mye om bakgrunnen til hele styret. Men dette reagerer jeg på; Altså barna hennes har fått en ny pappa - har han foreldreansvar? skal han adoptere barna? eller er han kommende stefar altså? Når hun sier at han er faren til barnet - så hvor er den biologiske faren og er det ikke han som har foreldreansvar? i dette tilfellet så kan jo den biologiske faren reagere på dette, og at hun skriver dette offentlig og til hele verden vil ikke se så sterk ut i hennes sak om som en stabil mor hvis de måtte gå igjennom en rettsak. Jeg mener at som mor så kan man aldri nekte den biologiske faren kontakt med barnet med mindre han har mishandlet eller osv? dette er jo rett og slett "parent alienation syndrome" som taes veldig alvorlig i familieretten. Dette reagerer jeg på fordi hun sier hun har advokat og har alt "skriftlig" og en sterk sak ?! Med at hun skriver så mye personlig og henger ut den biologiske faren på internett så er det jo stor fare at faren kan bruke dette mot henne og få henne til å virke ustabil. Jeg har erfaringer med å vært gjennom rettsak med bf til mine barn i flere år og derfor så håper jeg virkelig at hun blir mer forsiktig framover og tenker på barna sine. Anonymous poster hash: e503f...a37 Parental alienation er kjempealvorlig! Det er nettopp derfor så mange reagerer så negativt på denne bloggeren! Regner med at prosessen er satt i gang fra fars side, og at det kun er spørsmål om tid. Når du skriver på en offentlig blogg at du blir KVALM når folk påpeker at ungen ligner sin far har du allerede tapt i mine øyne. Hvem i alle dager får seg til å skrive sånt???? Er overbevist om at far har en meget sterk sak Anonymous poster hash: dd348...131
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Hva om en far skulle skrive sånn om moren på internett? selvsagt er dette ikke riktig, det er veldig alvorlig og hun burde tenke på at faren har faktisk en rett her også, bare fordi man er mor så har man ikke automatisk rett på å nekte faren all kontakt med barnet... Dette er veldig veldig alvorlig... Anonymous poster hash: e503f...a37
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 Hun har det skriftlig fra biologisk far at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Så da er det flott at barnet får en farsfigur om ikke annet. Anonymous poster hash: 43ad4...bfd
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 Hun har det skriftlig fra biologisk far at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Så da er det flott at barnet får en farsfigur om ikke annet. Anonymous poster hash: 43ad4...bfd Dette tviler jeg meget sterkt på! Med hennes impulskontroll hadde noe slikt blitt offentliggjort både på blogg og sosiale medier! Anonymous poster hash: dd348...131
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 Barnet ble unnfanget et halvt år etter at det ble slutt, og de var ikke sammen da. Vi vet ikke annet om barnefaren en at han var en fantastisk stefar da de var sammen, og at han virker som en god stefar nå. Hun har skrevet ufattelig stygge ting om han og hans familie og den nye dama, og nå kommer det mye fra henne som hvertfall jeg hadde funnet sårende. Ikke noe hadde vært enn at faren vil ha samvær, for sånn som det er nå kan det ikke fortsette. Anonymous poster hash: 1a223...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå