Gå til innhold

Føler meg ikke gravid uke 18..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres symptomer i uke 18?

Jeg har absolutt ingen.. Var på UL i uke 12 å så en aktiv baby. ..

Anonymous poster hash: a535d...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig :) dette er de deilige ukene der vi kan nyte å re oss selv litt :) er i uke 17 og syns endelig det er greit å gå gravid :) forberede oss på den neste etappen :)

Anonymous poster hash: 8794f...f31

Skrevet

Veldig vanlig. Er ferdig med den verste kvalmen og trøttheten, babyen har ikke begynt å sparke og er så liten at det ikke er tungt og ubehagelig. Nyt det ;)

Anonymous poster hash: 345e8...55c

Skrevet

Så heldig du er! 👍 Kjenner flere som ikke hadde symptomer. Mens jeg kunne knapt gå fra uke 15 pga bekkensmerter siden uke 6. + andre plager.

Anonymous poster hash: c3c73...453

Skrevet

Ikke klag over å ikke ha symptomer. Helt vanlig i 2.trimester. Du hadde vel klaga over å gå rundt kvalm dagen også. Gled deg heller over graviditeten og at du er heldig som hittil har et enkelt svangerskap :) 

Anonymous poster hash: 82195...70a
Skrevet

Ikke klag over å ikke ha symptomer. Helt vanlig i 2.trimester. Du hadde vel klaga over å gå rundt kvalm dagen også. Gled deg heller over graviditeten og at du er heldig som hittil har et enkelt svangerskap :)

Anonymous poster hash: 82195...70a

Takk for svar :) men har jo vært dårlig siden jeg fikk positiv test.. Sostsvangerskap var jeg super dårlig.. Eneste er at jeg har mye rå melk i det ene brystet fant jeg ut ista.

Har dere råmelk nå?

Skrevet

Helt normalt. Jeg følte meg ikke gravid i uke 20 en gang. Kjente første tegn til liv uke 20+2.

Anonymous poster hash: 76db6...b73

Skrevet

Ingen symptomer fra uke 11 til 25 her. Helt normalt :)

Skrevet

Jeg er 10+6 i dag og har ikke hatt symptomer de siste to ukene. Har ikke vært kvalm i det hele tatt, men nå er også de små symptomene jeg hadde borte. Tror det bare er litt sånn.

Anonymous poster hash: 49802...2d6

Skrevet

Er i uke 13 og har frem til nå hatt litt ømme bryter og tretthet, sett bort i fra det så er det lite som tilsier at jeg er gravid.

Har noen murringer ( livmor som vokser ) innimellom som minner meg på at det vokser en baby der inne.

Samme var jeg i mine 2 tidligere svangerskap, samboer mener jeg er særdeles heldig, å det er vi egentlig når man tenker på de stakkars som ligger fra uke 2-20 med x daglige oppkast, bekkenløsning som gir en bevegelse hinder osv.

Anonymous poster hash: de752...d88

Skrevet

Nyt det 😊😊😊 jeg er 31 uker og blir minnet på hvert sekund at jeg er gravid. Plutselig blir graviditeten som en kvise i rumpa så prøv å nyt den tiden du er inne i så langt du klarer.

Anonymous poster hash: d7d59...8f2

Skrevet

Nyt det 😊😊😊 jeg er 31 uker og blir minnet på hvert sekund at jeg er gravid. Plutselig blir graviditeten som en kvise i rumpa så prøv å nyt den tiden du er inne i så langt du klarer.

Takk for svar :) er så redd for at det skal være noe galt siden jeg føler meg normal :) hadde jeg ikke tatt en g test hadde jeg ikke vist at jeg var gravid ;)

Lykke til når fødselen nærmer seg ! :)

Skrevet

Samme her! Jeg er drittlei! Har vært dårlig siden uke 7. Det er så feigt at det skal være så forskjellig!

Anonymous poster hash: 3b310...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...