Gå til innhold

Venninne med spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har en god venninne. De har kjent hverandre siden de gikk i barnehagen. Nå er de 12.

Jeg har nettopp fått vite at denne venninnen har fått store problemer med mat. Hun er så redd for å legge på seg at hun nesten ikke spiser. I morgen er planen at hun skal komme hit og være her hele dagen. Hvordan legger jeg best til rette slik at hun får i seg noe mat?

Anonymous poster hash: 46925...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min har en god venninne. De har kjent hverandre siden de gikk i barnehagen. Nå er de 12.

Jeg har nettopp fått vite at denne venninnen har fått store problemer med mat. Hun er så redd for å legge på seg at hun nesten ikke spiser. I morgen er planen at hun skal komme hit og være her hele dagen. Hvordan legger jeg best til rette slik at hun får i seg noe mat?

Anonymous poster hash: 46925...977

Du serverer det dere har tenkt å spise når dere skal spise det, også lager dere ikke noe nummer utav det hvis hun ikke spiser.

Har en i nær familie som sliter med dette og har gjort det i mange år. Hun sier at det eneste stedet hun faktisk ønsker å dra til er til meg, fordi jeg ikke maser på henne eller "bryr" meg. Hun vet jeg bryr meg om hennes ve og vel, men hun setter så enormt stor pris på at jeg ikke maser og gnåler. Det er ikke de få gangene dere er sammen med henne som et avgjørende for henne...

Anonymous poster hash: 1e4eb...dcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...