Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Jeg lurer på om alle damer føler det noenlunde likt?! Får inntrykk av at mine venninner synes det er så mye bedre enn meg... føler meg snytt for opplevelsen 😂 Anonymous poster hash: 85ffa...de9
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Det kommer an på hvor kåt jeg er. Er jeg skikkelig kåt, gjerne rundt eggløsning, så bygger det seg opp lenge med ilinger/nerve"lyn" fra underlivet og opp til nakken og hodet. Alle celler i kroppen virker til å være i beredskap og når jeg kommer.. Ja, så er det som om kroppen letter og jeg kjenner meg skikkelig høy på et eller annet. Anonymous poster hash: 779e1...f02
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Lurer jeg også på. Har aldri opplevd vaginalorgasme, men kun klitoris. "Greie" orgasmer det, men aldri no "take- off". Irriterer meg no veldig. Jeg er singel nå, og kvier meg nesten for å gå inn i et forhold igjen. Sexlysten har vært et problem etter en stund i alle forhold jeg har vært. Jeg har liksom et problem med å bli skikkelig kåt! Kan bli det "på avstand" med sex-sms osv, og hvis jeg ligger og fantaserer osv...men hvorfor kan jeg ikke bli det MED en mann!! Er nok fordi jeg er litt redd for å slippe meg løs... Men etter en stund i et forhold går jeg lei sex, nettopp fordi det ikke gir meg noe særlig. Enda så glad jeg er i gutten. Skulle virkelig ønske det var en løsning, for nå føler jeg det som en vond sirkel. Anonymous poster hash: 7e9fc...ab7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 "Føles ut"? Det heter ikke det. Det heter "hvordan FØLES orgasme for deg". Men jeg kan fortelle om hvordan noe "ser ut for meg". Ikke hvordan det føles ut, eller lukter ut, eller smaker ut. Anonymous poster hash: 47aa8...749
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 "Føles ut"? Det heter ikke det. Det heter "hvordan FØLES orgasme for deg". Men jeg kan fortelle om hvordan noe "ser ut for meg". Ikke hvordan det føles ut, eller lukter ut, eller smaker ut. Anonymous poster hash: 47aa8...749 Enig. Man kan si «hvordan kjennes det ut», men ikke «føles det ut», kun «hvordan føles det». Anonymous poster hash: 63b0c...189
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Enig. Man kan si «hvordan kjennes det ut», men ikke «føles det ut», kun «hvordan føles det». Anonymous poster hash: 63b0c...189 Skal strekke meg til "det høres ut som om..." Men jeg får grønn ull på ryggen av "det føles ut..." og er jammen ikke sikker på om "kjennes ut" er rett heller. Anonymous poster hash: 47aa8...749
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 Lurer jeg også på. For meg oppleves orgasme ofte litt som en nedtur. Det bygger seg opp og sånt, men når jeg kommer er det hele litt stusselig. "Var det alt?", liksom. Jeg har hatt én skikkelig, ordentlig orgasme i mitt liv. Den kjente jeg i kroppen dagen etterpå, følte meg rett og slett høy. Tror det var vaginal- og klitorisorgasme på en gang. Er vel 16 år siden nå... Sukk. Anonymous poster hash: d7252...2b8
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 Har mange typer orgasmer. De beste er de som jeg får med mannen og klitorisvibrator samtidig. De kjenner jeg bygger seg opp, så eksploderer det. Kjenner den brer seg fra underlivet og ut i alle deler av kroppen min, kjennes ut som håret på hodet reiser seg, tilslutt krøller trærne mine seg, og jeg kan liksom få "spasmer" i kroppen etterpå. De orgasmene jeg får alene med kun vibrator er gode de og, men er ofte kun i underlivet jeg kjenner den følelsen. Anonymous poster hash: 03678...9d5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 Kjennes forskjellig ut egentlig . Den aller beste ( eller de ) var når jeg og bestevenninna mi utforsket sammen . Hun gav meg sånne intense , tror de kjentes så deilige fordi de var forbudt Anonymous poster hash: ebe78...171
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #10 Skrevet 27. desember 2016 Kjennes forskjellig ut egentlig . Den aller beste ( eller de ) var når jeg og bestevenninna mi utforsket sammen . Hun gav meg sånne intense , tror de kjentes så deilige fordi de var forbudt Anonymous poster hash: ebe78...171 Hvordan gjorde hun det? Anonymous poster hash: 42de8...3c0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #11 Skrevet 27. desember 2016 Hvordan gjorde hun det? Anonymous poster hash: 42de8...3c0 Forskjellig ting , men beste var når hun lekte med klitoris med fingrene bare . Akkurat som fjærlett , men allikevel intenst Anonymous poster hash: ebe78...171
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 Det føles litt som etter man har nyst 😂 hele kroppen slapper helt sinnsykt av og jeg er bare veldig, veldig lykkelig. Anonymous poster hash: 4f0c1...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå