Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Er ikke gravid! Hva kan det være? Er 33 år og har ikke følt meg i form i det siste! Gått litt opp i vekt også Anonymous poster hash: fd151...afe
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Stress? Min Var to uker forsinket nå. Mannen er sterilisert så jeg visst at jeg ikke var gravid jeg også. Dessember er generelt en stressende mnd for de fleste og da har det vel lett for å bli litt kluss. Jeg fikk omsider mensen på dag 44. Er 30 år. Tipper enten at eggløsning er forsinket pga stress eller at jeg hadde en syklus uten eggløsning denne gangen. Anonymous poster hash: eab94...f7d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Kan det være tidlig overgangsalder? Anonymous poster hash: badb8...8cb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Lavt stoffskifte. Test deg for det, jernmangel, blodprosent og B12. Jeg har lavt stoffskifte og det kunne gå 2-4 mnd mellom mens hos meg før jeg fikk det medisinert. Dette er ihvertfall litt hvordan lavt stoffskifte kan oppleves om det er i ubalanse: Lite energi , konstant trøtt selv om du sover 8timer ++ , hårtap , vektøkning selv med manglende matlyst, tørr /sprøe negler, tørt hår (enkelt ganger håravfall) . Følelse av irritasjon og frustrasjon. Anonymous poster hash: e6143...f87
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Det trenger ikke være noe galt. Kan være stress eller bare tilfeldig pga noe annet. Jeg har opplevd det er par ganger når jeg var i begynnelsen av 20-årene (fikk mensen som 11 år så det har ikke med at jeg f.eks fikk mensen som 18) uten at jeg var stresset el noe annet galt. Har vært gravid 2 ganger siden Er 35 og ikke i overgangsalderen. Anonymous poster hash: c116b...bc1
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Tusen takk for mange svar Jeg er konstant sliten , glemmer mye , blitt tørr , tynn og flokete på håret,gått opp i vekt og sliten Hi Anonymous poster hash: fd151...afe
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Tusen takk for mange svar Jeg er konstant sliten , glemmer mye , blitt tørr , tynn og flokete på håret,gått opp i vekt og sliten Hi Anonymous poster hash: fd151...afe Stoffskiftesykdom? Anonymous poster hash: bd7ba...55e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Kan være lavt stoffskifte etter hva jeg leser her ! Har lest litt om dette og jeg har alle tegn/symptomene Er dette farlig? Noen som vet? Anonymous poster hash: fd151...afe
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Kan være lavt stoffskifte etter hva jeg leser her ! Har lest litt om dette og jeg har alle tegn/symptomene Er dette farlig? Noen som vet? Anonymous poster hash: fd151...afe Du bør jo ikke gå ubehandlet hvis det er det du har, men det er neppe akutt dødelig? Anonymous poster hash: bd7ba...55e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Tusen takk for mange svar Jeg er konstant sliten , glemmer mye , blitt tørr , tynn og flokete på håret,gått opp i vekt og sliten Hi Anonymous poster hash: fd151...afe Sånn har eg det òg, men det er berre søvnmangel pga 4 ungar under 6 år... Anonymous poster hash: a93b7...d12
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Skulle ønske det var søvnmangel slik at jeg kunne sovet jtvpg slappet av noen dager ! Men dette har foregått over tid . Lagt på meg forsiktig litt og litt, slapp , sliten, husker ting dårlig/føler meg forvirra, vondt i ledd , mister en del hår , og rett og slett føler meg ferdig ! legen har sykemeldt meg, men jeg gir meg ikke med det! Jeg et ei dame som eøsker fart PG karriere og dette blir et nederlag for meg! Ønsker ikke å gå sykemeldt og har nå ringt lege og krevd å bli undersøkt! Hi Anonymous poster hash: fd151...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå