Gå til innhold

Tips til serier, alle jeg ser på for tiden har pause....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syrror- svensk sykehusserie 😊

Anonymous poster hash: 388b9...1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du har sett den, kan jeg anbefale Entourage (HBO). Den er helt fantastisk morsom! (Vi så den mens den gikk på tv og ser den for andre gang nå.)

Anonymous poster hash: 20163...b33

Skrevet

Herlighet, så mye tanketomt vas... Les en bok, så kanskje du til og med risikerer å lære noe! 

Anonymous poster hash: 13986...f2b

Det er også mange tanketomme bøker der ute- så å lese en bok betyr ikke at man lærer noe.

Anonymous poster hash: d9324...5ca

Skrevet

White collar og Guilty ☺

Anonymous poster hash: df6ca...542

Skrevet

greys begynner igjen på sumo idag for de som har det, venter til 3 januar jeg for da er den på tven igjen :)

forsalg :

Eyewitness helt fantastisk bra

Gossip girl

Skrevet

greys begynner igjen på sumo idag for de som har det, venter til 3 januar jeg for da er den på tven igjen :)

forsalg :

Eyewitness helt fantastisk bra

Gossip girl

Vet du om det kommer en sesong 2 av Eyewitness?

Anonymous poster hash: d1064...e1f

Skrevet

Mr. Selfridge

Og til surmaga oppi her, jeg følger med på flere serier (har sett brorparten av alle nevnte) og jeg leser to-tre bøker i uka. Noen klarer nemlig å skvise inn begge deler i en hektisk tid ;-)

Anonymous poster hash: 2baf1...f38

Skrevet

Akkurat sett frikjent , sykt bra serie

Anonymous poster hash: 59b10...fc2

Skrevet

Vet du om det kommer en sesong 2 av Eyewitness?

Anonymous poster hash: d1064...e1f

Ja det skal det i løpet av våren 2017 :)

Skrevet

Jeg ser serier, leser bøker, ser selvfølgelig nyheter (noe alle bør gjøre) og er 2- barnsmor. Tenk det, du som ser ned på andre som ikke er som deg!

Anonymous poster hash: 5c0d3...9fb

Skrevet

Å se serier utelukker ikke at man ikke også leser bøker. Jeg er veldig glad i begge deler. Det kommer vel an på hva annet en prioriterer også. Når jeg har fri fra jobb og huslige sysler slapper jeg best av og koser meg mest med en god serie elelr en god bok. At ikke alle har samme oppfatning av "god" er nå en helt annen ting. Det å koble litt ut og falle inn i en annen verden og virkelighet for en periode, om det så er i form av serie eller bok, tror jeg de fleste av oss har godt av.

Har forresten begynt å se både Prison Break og Hart of Dixie i julen, og liker de begge to selv om de et totalt ulike type serier - så dagens anbefaling fra meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...