Gå til innhold

Er jeg helt idiot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to vanlige jentenavn jeg i utgangspunktet liker veldig godt. "Maren" og "Ingrid". Problemet er at mannen hadde et forhold bak min rygg til to jenter som het dette. Han har ligget med 3 stk inkludert meg, disse to andre jentene er de navnene jeg har skrevet. Det skal sies at dette var kortvarige forhold og dette var når vi var 18. Møttes når vi var 14. Da ble det slutt og vi fant sammen igjen 1 år siden. Nå er vi 29 år og venter vårt 5 barn. Jeg har alltid likt de andre jentenavnene så godt, men føler bitterhet ovenfor mannen fordi jeg ikke får brukt de. Er jeg bare sær? Hva hadde du gjort? Bør jeg ta meg sammen?

Anonymous poster hash: 8d6a6...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er sær. Du valgte å tilgi han, og da må du tilgi alt og ikke la ting som skjedde for over 10 år siden være en kime til irritasjon og konflikt i deres forhold.

Anonymous poster hash: f2b2b...506

Skrevet

Oj.

Anonymous poster hash: 469f4...2e0

Skrevet

Ja du er sær. Du valgte å tilgi han, og da må du tilgi alt og ikke la ting som skjedde for over 10 år siden være en kime til irritasjon og konflikt i deres forhold.

Anonymous poster hash: f2b2b...506

Jeg har aldri gitt utrykk til han at det er hans skyld at vi ikke kan bruke navnene. Jeg har bare styrt unna med vilje🙈

Tilgitt han har jeg også gjort. Likevel er jo dette noe som pågikk over lang tid bak min rygg, så det er jo klart at det vil jo alltid sitte der.

Skrevet

Når jeg og eksmannen skulle finne navn på jentungen så utgikk; Ingvild, Hilde, Marie, Mari, Synnøve, Anne-Lise, Lisa, Beate, Lena, Merethe, Ranja, Kamilla, Nadja, Janne, Martha, Silje, Maja og sikkert fler. 

Alle disse var jenter han holdt på med i en 4 årsperiode, MENS vi var sammen. Navnene utgår fullstendig for meg uansett hvor lenge siden det er når vi var sammen da det skjedde. Noe annet om det var noen han var sammen med før meg i en kort periode etc.

Anonymous poster hash: bfd0f...5f5
Skrevet

Du er jo ikke idiot, men synes jo virkelig du burde la dette ligge og heller finne noen andre navn. Ville aldri falt meg inn å bli bitter fordi jeg ikke får brukt navn jeg har dårlige assosiasjoner til selv om det er fine navn.

Anonymous poster hash: 35a1d...848
Skrevet

Ville aldri valgt å døpe ungene det samme som xer og yer. Men det er nå meg og min mening😊

Skrevet

Ville ikke være aktuelt for meg å navngi min datter samme navn som elskerinnen til min mann.

Anonymous poster hash: c4482...19c

Skrevet

HI

let it go! Hadde jeg valgt navn på barnet,som er det samme som en elskerinnes,hadde jeg overført mine sure følelser over til barnet! Ikke ta den sjansen a!

Maaaange andre fine navn altså

Anonymous poster hash: 3edf7...9e1

Skrevet

Jeg ville brukt navnet. Det er jo over 10 år siden og mannen er tydeligvis tilgitt. Kan ikke la noe som skjedde for lenge siden hindre deg i å bruke navn du liker. Hvis de var helt unike navn hadde det kanskje vært litt rart, men hvis det er snakk om helt vanlige navn er det virkelig ikke noe problem.

Skrevet

Jeg ville brukt navnet. Det er jo over 10 år siden og mannen er tydeligvis tilgitt. Kan ikke la noe som skjedde for lenge siden hindre deg i å bruke navn du liker. Hvis de var helt unike navn hadde det kanskje vært litt rart, men hvis det er snakk om helt vanlige navn er det virkelig ikke noe problem.

Takk for ordentlige svar:)

Skrevet

Bruk det hvis du liker det....

min sønn heter det samme som en jeg hadde en flørt med mens jeg var sammen med mannen min. Allikevel var vi enige om at navnet var rett, bare byttet litt på skrivemåten...

Anonymous poster hash: 3434c...e0e

Skrevet

Det er to vanlige jentenavn jeg i utgangspunktet liker veldig godt. "Maren" og "Ingrid". Problemet er at mannen hadde et forhold bak min rygg til to jenter som het dette. Han har ligget med 3 stk inkludert meg, disse to andre jentene er de navnene jeg har skrevet. Det skal sies at dette var kortvarige forhold og dette var når vi var 18. Møttes når vi var 14. Da ble det slutt og vi fant sammen igjen 1 år siden. Nå er vi 29 år og venter vårt 5 barn. Jeg har alltid likt de andre jentenavnene så godt, men føler bitterhet ovenfor mannen fordi jeg ikke får brukt de. Er jeg bare sær? Hva hadde du gjort? Bør jeg ta meg sammen?

Du er ikke sær

Anonymous poster hash: 42c30...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...