Gå til innhold

Kommer du hver gang dere har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg 😳

Anonymous poster hash: 1f655...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men kommer ikke uten at mannen gjør en innsats da 😉

Anonymous poster hash: ded97...46d

Skrevet

Ja heldigvis. Føler du likevel du har "utbytte" av det? For meg er det orgasmen som er målet.

Anonymous poster hash: 85760...267

Skrevet

Ja med svært få unntak, kan maks være et par titalls, og da bare hvis det har vært pliktsex. 20 års samliv.

Anonymous poster hash: 05c49...21f

Skrevet

Det hender at jeg ikke gjør det, men stort sett kommer jeg først.

Anonymous poster hash: 6e3e0...bfc

Skrevet

Stort sett. 90% av gangene kanskje. Pleier ikke komme hvis vi har kjappis.

Anonymous poster hash: 9390d...5f5

Skrevet

Nei, ikke hver gang.

For meg er det greit, orgasmen er ikke alltid hovedmålet for meg, kan like gjerne være nærheten og kosen.

Anonymous poster hash: d6c34...617
Skrevet

Aldri☹️

Anonymous poster hash: 24358...418

Skrevet

Aldri

Anonymous poster hash: 4be67...acb

Skrevet

Ja, tror det har skjedd et par ganger at jeg ikke har kommet på våre 12 år sammen.

Anonymous poster hash: 95460...472

Skrevet

hahaha nei så god tid har vi ikke :P

Anonymous poster hash: 9f8a6...83a
Skrevet

Alltid:-) vertfall de siste 15 årene.

Anonymous poster hash: 08d16...4cd

Skrevet

Som oftest, men jeg må jo gjøre noe for det selv med å stimulere klitoris.

Anonymous poster hash: 419f4...f8b
Skrevet

Min samboer har alltid sett det som sin oppgave å få meg i mål, og har gjentatte ganger sagt hvor deilig det er å se meg komme. Så, i prinsippet, ja. Men noen ganger har jeg selv vært trøtt og uopplagt og dermed gitt opp før tida. Det skal det også være plass til.

Anonymous poster hash: c0b91...9e5

Skrevet

Hvis vi har tid. Jeg trenger mer enn 3-5 min. Jeg gidder ikke lenger en kjapp i dusjen, jeg rekker ikke bli våt engang før det er over, og jeg vil ikke lengere føle meg som en bruksgjenstand.

Resultatet er at jeg tar mer ansvar for egen vinning i senga, og i det siste kommer jeg som en rakett, hver gang. Myyye raskere enn tidligere. Selv om jeg i utgangspunktet ikke har lyst engang..

Vi har hatt mange år med sex bare hver 5-7 mnd.. Det at stemningen mellom oss er bedre hjelper nok på..

Anonymous poster hash: 188ea...42e

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Flere ganger etter hverandre også 😊

Jeg er så trygg på meg selv at jeg stimulerer klitoris under samleie. Og kan lett komme opptil ti ganger i løpet av et samleie😊 Orgasmene blir sterkere og sterkere for hver gang 👍🏻

Anonymous poster hash: cc491...3d5

Skrevet

Nei, men det er i grunn jeg som styrer. Her er det jeg som setter mest pris åpen kjappis. Mannen min vil gjerne at jeg skal komme hver gang, men jeg er i grunn fornøyd med hyppige kjappiser. Står på viljen ikke evnen...

Anonymous poster hash: 5891a...d69

Skrevet

Ja, det gjør jeg. En eller flere ganger. Får både klitoris og vaginale orgasmer.

Mannen pleier ofte å gi meg første orgasme med munn/fingre, da kommer jeg flere ganger under samleie etterpå.

Anonymous poster hash: c4281...e3a

Skrevet

Ja :) Kan hende at det blir en eller to ganger i året jeg ikke kommer.

Anonymous poster hash: 0a3c3...523
Skrevet

Mannen sørger alltid for at jeg kommer først. Har kanskje vært et par unntak, men de er veldig få :) veldig heldig sånn. Før jeg traff han hadde jeg aldri hatt orgasme under sex, og var 30 når vi møttes.

Anonymous poster hash: b5bd8...55c

Skrevet

Nei.

Kommer i blant, og noen ganger ikke. Nyter det uansett.

Anonymous poster hash: 7da82...61b
Skrevet

Vi kommer alltid samtidig..

Anonymous poster hash: a792b...9be

Skrevet

Stort sett men ikke alltid. Av og til fordi jeg har overtenning og vil bare bli knullet i evigheter og da klarer jeg kkke å komme. Og av og til fordi det er en kjappis at vi gidder så mye mer. Deilig er det likevel. MÅ ikke komme for å nyte sexen.

Anonymous poster hash: 0f043...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...