Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Det er juleferie og vi koser oss, men jeg kjenner jeg begynner å bli litt sliten av min 15 måneder gamle sønn. Han sover godt og spiser bra, men han er så aktiv! Han vil være over alt, høyt lavt, inne i skuffer og skap, oppe i fang og sofaer osv osv... Vi er på besøk hos familie der det ikke er alt som er barnevennlig og jeg/vi må springe etter ham for å unngå at han river ned ting osv.. Vi prøver å være ute litt på dagtid, men han har så vidt begynt å gå og er ustødig i klumpete vintersko og stor dress og vil bare bli båret. Han er ikke interessert i leker, kun knusbare vaser og annet som man ikke ønsker at han skal røre.... Er det noen som har tips til aktiviteter??? Anonymous poster hash: ab4bb...3df
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Hehe..ingen konkrete tips, men medfølelse. Den perioden er slitsom..særlig på besøk!!! Er han glad i å sitte i vogn? Trilleturer er kjekt. Eller akebrett? Anonymous poster hash: 32329...e41
Sokkedyret Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Ja sånn var vår også i den alderen! Han begynte å leke med duplo på den tiden og synes det var gøy. Lekeland (med egen avdeling for de minste) og bading likte vår. Da fikk han brukt litt energi! Tur i bæremeis. Sandkassen på lekeplassen og disse/huske. Gå med gåvogn. Ha en skuff på kjøkkenet med bare plastbokser og sånt og bare la han styre på😜
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Gå turer, svømmebasseng, lekeland, tegne, male eller bake? Anonymous poster hash: 3a9ce...8c1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Takk for tips Bra å høre at det ikke bare er min unge som er slik Det har kommet litt snø så prøvde å ake litt. Han protesterte ikke, som er et godt tegn, men jeg tror han syntes det var litt skremmende for kosentrerte seg hardt om å holde balansen Anonymous poster hash: ab4bb...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå