Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Synes det er sikkelig kjipt. Jeg og mannen skal på kjærestetur til Praha, men jeg klarer ikke å glede meg når jeg tenker på flyturen og at det kan skje noe og barna blir igjen. Tanken gjør meg vettskremt. Noen med tips om hvordan håndtere dette😬 Anonymous poster hash: 87682...a60
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 uff ja. tenker bare på at jeg skal dø fra de. jeg har desverre ingen tips utover å drikke vin, det hjelper på flyet. gå på flyskrekkkurs Anonymous poster hash: 14ee3...3e2
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 For meg er det lettere, jeg hater å fly med ungene i tilfelle det skjer noe. Om bare meg og mannen styrter vet jeg at ungene hvertfall får leve videre med familie og slekt som elsker dem Anonymous poster hash: e1980...3d7
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Tenker du det sammen når dere kjører bil sammen? Sannsynligheten for ulykke er mye større ved bilkjøring enn på flytur. Anonymous poster hash: ed76f...d16
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Nei. Sånn gidder jeg ikke bruke energi på å tenke. Reiser en del i jobben og en sjelden gang med mannen. Dør vi er det ingen krise. Ungene kommer til å vokse opp hos søstera mi og de er supre. Anonymous poster hash: da8b8...55c
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Søk hjelp. Det er ikke friskt å krisemaksimere sånn. Anonymous poster hash: fe8d8...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå