Gå til innhold

Ang. hjernerystelse.. spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må vekke dattern min hver 2 time i natt, hva regnes som våken nok? Blikk-kontakt? Skjønte at jeg ikke skal vekke henne helt, men man er jo litt fjern når man sover da.

Anonymous poster hash: c3903...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Går det an å stille henne noen spørsmål, hva heter du, hvor gammel er du, hva heter det her vi bor, hva heter hunden, hva er yndlingsmaten din?

Anonymous poster hash: 8dfc6...eea

Skrevet

Husk at ho ikke skal se på tv og pad❤

Anonymous poster hash: bc088...7ab

Skrevet

Hvor gammel er hun? Går det an å stille henne noen spørsmål, hva heter du, hvor gammel er du, hva heter det her vi bor, hva heter hunden, hva er yndlingsmaten din?

Anonymous poster hash: 8dfc6...eea

Hun er for liten, snart to. Har fått henne til å si hei..

Anonymous poster hash: c3903...d3e

Skrevet

Vekk henne og spør henne noen spm hun må svare på om un er stor nok til å prate. Kan være alt ifra : hva heter du? Hvem er jeg?

Når hun klarer å svare kan du la henne få sove igjen. Svarer hun rart, eller du stusser på måten hun snakker på må du prøve litt mer. Mest sannsynlig er hun bare trøtt og groggy, men får du ikke henne til å svare riktig eller snakke normalt skal varselsklokkene dine ringe.

Jeg lå på sykehuset en natt med hjernerystelse. Fikk besøk hver time av folk som spurte meg teite spm. Ene sykepleieren fikk nesten hetta den ene gangen, men jeg spiste bare ett drops og dermed snakka litt rart. Jeg tenkte ikke over dette, men det gjorde hun som ikke viste jeg spiste drops.

Jeg fikk ikke sove, jeg var utrolig rastløs og hatet å måtte ligge uten å kunne gjøre noe. Fikk ikke lov å gå på do alene engang og det hjalp ikke å ligge på rom med mange som snorket, pratet i søvne og akutten rett bak senga mi.

Anonymous poster hash: 66424...b93

Skrevet

Blir helt skrekkslagen når jeg tenker på hjernerystelse. Jeg slo på meg det en gang. La meg til å sove hjemme. Med vekkerklokke på😳😳😳 herlighet, jeg sov tom på sofaen, i 1. etg. Burde vært vekket flere ganger. Av andre😔 Heldigvis gikk det bra med meg.

Anonymous poster hash: 7be31...1a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...