Gå til innhold

Senebetennelse i armen..må jeg til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har senebetennelse, hatt vondt i armen i to måneder. Vondt når jeg bærer, rører i panne, heller brus, ja egentlig det meste. Litt vondt når armen er helt i ro også. Noen dager er armen veldig vond, andre dager så bra at jeg glemmer litt jeg har vondt, bruker armen og det blir vondere.

Hva hjelper?? Lege? Hvile? Har ferie og nettopp vært i syden, men den er like vond. Vet jo ikke en gang om det er senebetennelse..,,

Anonymous poster hash: 1b92f...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en tur til legen.

Anonymous poster hash: 7f979...c65

Skrevet

Ortose og en voltarenkur kan hjelpe,men du har gått litt lenge. Selv ble jeg bra med fysioterapi og akupunktur,men hadde gått like lenge som deg så 100 % smertefri blir jeg aldri. Kjenner det når jeg løfter en melkekartong osv.

Anonymous poster hash: 1d738...6e7

Skrevet

Gå til legen

Anonymous poster hash: 6133c...46a
Skrevet

Legen klarte ikke å fikse det her, men osteopaten klarte det. Uten medikamenter.

Skrevet

Oki, da får jeg vel bedtille meg en time. Bare ikke så for meg at det ikke var noe legen kunne gjøre...men nå er jeg lei av å ha vondt, får gi legen en sjanse...😊

Skrevet

Bruker å ta 500mg paracet og en voltarom x3 daglig til et par dager etter jeg er smertefri jeg. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 757b9...a83

Skrevet

Ikke ligg på den armen, bruk den minst mulig osv. Er det senebetennelse går det seg som regel til, men det kan ta tid. Du kan også få kortison-sprøyte som kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 88a9b...0fe

Skrevet

Jeg bruker armen på "gode" dager, glemmer at den er vond, og så blir det veldig vondt igjen..prøver å bruke den minst mulig, men hatt vondt over to måneder likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...