Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Er 12-13 dager etter EL, har negative graviditetstester og har spottet litt idag. Normalt kommer mensen 12 dpo, men en utskrapning etter MA for snart to måneder siden kan muligens ha forvirret kroppen slik at syklusen er lengre. Hvis du var meg, ville du ha spist og drukket som en ikke-gravid nå eller ville du ha ventet til blødningen kom skikkelig i gang for å være sikker på at det var mensen og du ikke var gravid? Anonymous poster hash: 73b43...0cb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Er da ikke mye man ikke kan spise og drikke som gravid. Jeg spiser langt fra daglig det gravide ikke kan spise og drikke. Spiser du det daglig? Drikker du alkohol ofte? Er ikke mange dagene til du vil få en positiv test om du er gravid. Spis julemat, gotteri og kos deg videre i romjula. Men unngå alkohol. Anonymous poster hash: b4c6c...3f5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Er da ikke mye man ikke kan spise og drikke som gravid. Jeg spiser langt fra daglig det gravide ikke kan spise og drikke. Spiser du det daglig? Drikker du alkohol ofte? Er ikke mange dagene til du vil få en positiv test om du er gravid. Spis julemat, gotteri og kos deg videre i romjula. Men unngå alkohol. Anonymous poster hash: b4c6c...3f5 Nei, spiser ikke slikt daglig, men jula er tiden for røkelaks, gravlaks, rakfisk, spekemat osv og litt alkohol også. Jeg er egentlig bare interessert i å vite om andre nå ville ha regnet seg som ikke-gravide eller ikke. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal tro... Anonymous poster hash: 73b43...0cb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 I den situasjonen hadde jeg spist og drukket det jeg hadde lyst på. Anonymous poster hash: d65ce...e41
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Nei, spiser ikke slikt daglig, men jula er tiden for røkelaks, gravlaks, rakfisk, spekemat osv og litt alkohol også. Jeg er egentlig bare interessert i å vite om andre nå ville ha regnet seg som ikke-gravide eller ikke. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal tro... Anonymous poster hash: 73b43...0cb Nyåpna røkelaks kan du spise. Hold deg unna resten om du tror du kan være gravid. Anonymous poster hash: b4c6c...3f5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Nyåpna røkelaks kan du spise. Hold deg unna resten om du tror du kan være gravid. Anonymous poster hash: b4c6c...3f5 Det ble funnet listeria i røykalaks fra Bunnpris senest forrige uke, så det hadde jeg glatt droppet gitt. Anonymous poster hash: 4135b...c30
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Negativ graviditetstest = ikke gravid. Ville spist og drukket som vanlig Anonymous poster hash: 20be1...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå