Gå til innhold

Lyver venninna mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som er stolt over å være i slekt med den danske kongefamilien. Fordi hun er direkte etterkommer av en ætt som kongefamilien stammer fra. Men denne ætten googla jeg og fant ut at den døde ut på 1300-tallet. Så er det bare tull da?

Anonymous poster hash: 60722...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være som i min familie. Det er ett uekte barn som har bært slekten videre. Men de ekte barna døde uten etterkommere.

Anonymous poster hash: 31b06...c4a

Skrevet

Jeg kommer også fra uekte adel familie, tjenestepike som ble gravid

Anonymous poster hash: be67d...1ac

Skrevet

Jeg er også etterkommer etter den danske kongefamilien, fått det innprentet av bestemor en million ganger. Var ei smålaus tjenestepike som var skyldig her og gitt ;) 

Anonymous poster hash: d9c1c...e57
Skrevet

Jeg er også etterkommer etter den danske kongefamilien, fått det innprentet av bestemor en million ganger. Var ei smålaus tjenestepike som var skyldig her og gitt ;)

Anonymous poster hash: d9c1c...e57

Det som er tragisk er vel at denne tjenestejenta mest sannsynlig ble voldtatt og misbrukt...

Anonymous poster hash: 01013...7bf

Skrevet

Mens jeg stammer i fra Belle Gunness..... Vil heller nedstamme fra den danske kongefamilien :D

Anonymous poster hash: 94580...8ce
Skrevet

Hva heter ætten, da? Det er jo VELDIG få slekter som "dør ut". Men familienavnet kan jo "dø ut" når en familie f eks bare får døtre.

Anonymous poster hash: 5c819...146

Skrevet

Bare å la henne skryte. Sannhet eller ei, til syvende og sist har vel vi alle en eller annen tilknytning til noen "spennende" slekter. Enkelte bare har mer behov for å gjøre noe stort ut av det enn andre.

Skrevet

Mens jeg stammer i fra Belle Gunness..... Vil heller nedstamme fra den danske kongefamilien :D

Anonymous poster hash: 94580...8ce

Ha ha, kanskje vi er i slekt. Har du en tå som er helt bøyd? 😊

Anonymous poster hash: 28854...1a3

Skrevet

Bare man går langt nok tilbake er vi vel alle i slekt med konger og adel..,

La henne skryte.

Skrevet

Da er ho vel strengt tatt i slekt med den norske også da 😊

Anonymous poster hash: 951b4...922

Skrevet

Who cares??? 😂😂😂

Anonymous poster hash: b91d2...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...