Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Kan dere fortelle litt om det? Var det annerledes enn de andre keisersnitt ene med tanke på smerter? Har 3 barn, venter nr.4. Har mye utfordringer med det ene (fantastisk flotte), barnet og ser at jeg tror ikke vi klarer flere etter dette. Hva skjer hvis man steriliserer seg? Vil jeg fortsatt få mensen? Kommer en tidligere i overgangsalderen? Guri så flaut å spør. Føler jeg burde vite dette. Føler meg ung også, vil være 29 når "siste" barnet blir født.. Anonymous poster hash: 0c94e...21a
Ileus Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Merket ingenting anderledes ifht de andre keisersnittene, har (dessverre) fortsatt mensen. Den blir man ikke kvitt. Kommer ikke i overgangsalderen, har fortsatt eggløsning. Men eggledern er svidd av, så egget kommer ikke ned i livmoren.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Merket ingenting anderledes ifht de andre keisersnittene, har (dessverre) fortsatt mensen. Den blir man ikke kvitt. Kommer ikke i overgangsalderen, har fortsatt eggløsning. Men eggledern er svidd av, så egget kommer ikke ned i livmoren. Var du ung når du gjorde det? Kan jeg spør om du angrer? Anonymous poster hash: 0c94e...21a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Merker ingen forskjell selv, er bare at egget som blir sluppet hver måned ikke lenger har noen vei ned til livmor og derfor tas opp i kroppen igjen... Jeg var 35 da jeg ble sterilisert, fikk da vårt fjerde barn. Har aldri angret, veldig deilig å slippe hormonprevensjon. Anonymous poster hash: 632b3...4e6
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Kan dere fortelle litt om det? Var det annerledes enn de andre keisersnitt ene med tanke på smerter? Har 3 barn, venter nr.4. Har mye utfordringer med det ene (fantastisk flotte), barnet og ser at jeg tror ikke vi klarer flere etter dette. Hva skjer hvis man steriliserer seg? Vil jeg fortsatt få mensen? Kommer en tidligere i overgangsalderen? Guri så flaut å spør. Føler jeg burde vite dette. Føler meg ung også, vil være 29 når "siste" barnet blir født.. Anonymous poster hash: 0c94e...21a Du vil fortsatt få mens. Du går ikke i overgangsalderen. De svir av egglederene dine slik at egger ikke kan komme ned i livmoren. Så eneste du vil merke er at du ikke blir gravid. Anonymous poster hash: 092d7...699
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Steriliseringen merket jeg ikke noe til. Men selve ks tok lang tid pga sammenvoksninger... Og spinal funket ikke som den skulle. Blødde mye og måtte ha dren innlagt. Og fikk infeksjon etter tre dager. Men som sagt, det var pga sammenvoksninger fra tidligere ks og ikke pga sterilisering. Har fått kortere syklus og har pms fra helvete etter steriliseringen. Men trenger ikke bekymre meg for å blu gravid igjen😉 Anonymous poster hash: 2545b...d70
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Steriliseringen merket jeg ikke noe til. Men selve ks tok lang tid pga sammenvoksninger... Og spinal funket ikke som den skulle. Blødde mye og måtte ha dren innlagt. Og fikk infeksjon etter tre dager. Men som sagt, det var pga sammenvoksninger fra tidligere ks og ikke pga sterilisering. Har fått kortere syklus og har pms fra helvete etter steriliseringen. Men trenger ikke bekymre meg for å blu gravid igjen Anonymous poster hash: 2545b...d70 Gynekologen min sier at forandringer i syklus, blødning osv etter sterilisering skyldes svangerskap og alder, ikke steriliseringen. Så de forandringene du merker ville vært der etter siste svangerskap også om du ikke ble sterilisert... Det er jo kjent at et svangerskap kan forandre på f.eks blødningsmengde ved mens osv. Jeg personlig har mye mer smertefulle eggløsninger, mens menssmertene nesten har forsvunnet. Det ville jeg opplevd uansett sier gynekologen, det er hormonforandringer etter svangerskap, fødsel + alder som har skylden, ikke steriliseringen. Anonymous poster hash: 632b3...4e6
Ileus Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Var du ung når du gjorde det? Kan jeg spør om du angrer? Anonymous poster hash: 0c94e...21a Jeg var nesten 35 år. Har aldri angret, 4 barn holder for oss. Tre KS og svangerskap var nok for meg. Endret 26. desember 2016 av Ileus
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 Steriliseringen merket jeg ikke noe til. Men selve ks tok lang tid pga sammenvoksninger... Og spinal funket ikke som den skulle. Blødde mye og måtte ha dren innlagt. Og fikk infeksjon etter tre dager. Men som sagt, det var pga sammenvoksninger fra tidligere ks og ikke pga sterilisering. Har fått kortere syklus og har pms fra helvete etter steriliseringen. Men trenger ikke bekymre meg for å blu gravid igjen😉 Anonymous poster hash: 2545b...d70 Jeg har allerede pms fra hælvette! Anonymous poster hash: 0c94e...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå