Gå til innhold

Gått opp mye i første trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei! Første og andre mnden la jeg på meg 2 kg tilsammen. Nå veide jeg meg igjen og ser at jeg har gått opp 7 kg?! Har prøvd flere vekter og det stemmer.. 7 kg og gravid i uke 13?? Synes det er mye. La på meg 12 kg hele forrige svangerskap. Har nok spist en del mere, men ikke så fryktelig usunt. Kanskje en brødskive mere enn vanlig til frokost og kveldsmat og tipper en frukt mere per dag.. Var normalvektig også. Flere som har lagt på seg mye i 1.trimester?

Anonymous poster hash: f4c3d...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok julemat, ikke baby.

Anonymous poster hash: 5c4d1...91c

Skrevet

Om du har spist en del salt mat i jula, har du mer vann i kroppen. Det går seg til i løpet av noen dager.

Anonymous poster hash: 7e302...e62

Skrevet

Det er nok julemat, ikke baby.

Anonymous poster hash: 5c4d1...91c

Jeg har kun spist julemat en dag, og det var julaften. Ellers har jeg spist som vanlig.

Jeg tror jo ikke det er babyen spm veier 7 kg.. Men jeg stusser over vektøkningen. Jeg er nemlig den som alltid går ned i vekt i jula. Gikk gravid sist jul også, og gikk da ned 3 kg..

Anonymous poster hash: f4c3d...401

Skrevet

Jeg gikk opp mye i 1.trimester med alle mine. Mest med siste - da gikk jeg opp 10 kg!

Alltid fått mye pes med jm og lege på første kontroll. Men så har jeg bare gått opp 3-5 kg resten av svangerskapet. Så det er bare sånn jeg er skrudd sammen når jeg går gravid.

(Og så går jeg ned 20kg 2-3 uker etter fødsel. Så jeg har virkelig trengt de 10 kg i første trimester)

Om du er normalvektig i utgangspunktet og spiser normalt så hadde jeg ikke tatt det så tungt

.

Skrevet

Kanskje det er flere barn i magen din? ☺

Anonymous poster hash: 773a7...918

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...