Gå til innhold

Dere med irritabel tarm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere skikkelig vondt bare på en side i magen? Jeg fikk vondt på høyre side i magen for 5 timer siden,trodde det var eggløsning men har begynt å lure på om det kan være irritabel tarm..Blir bedre ei lita stund etter at jeg har vært på do..Har i tillegg fått luft i magen og når jeg får ut den så blir det mindre vondt ei stund..Ble litt bekymret for at det er blindtarmen ei stund men tror ikke det siden det kommer og går..Bedre når jeg dotter/ligger vondere mår jeg står/går..

Kan det være irritabel tarm? Gjør vondt når jeg klemmer og det kjennes litt hardt ut der det gjør vondt...

Anonymous poster hash: 2bc17...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, irritabel tarm er en samlebetegnelse for kroniske tarmproblemer.

Det høres ut som du har luft i magen. Veldig vanlig 2. juledag!

Anonymous poster hash: 2b140...098

Skrevet

Nei, irritabel tarm er en samlebetegnelse for kroniske tarmproblemer.

Det høres ut som du har luft i magen. Veldig vanlig 2. juledag!

Anonymous poster hash: 2b140...098

Jeg har irritabel tarm,men har ikke hatt så vondt akkurat der før av det...Men kan være luft i magen ja,kjennes slik ut nå fordi det buldrer i magen og det har blitt litt mindre vondt 😊 Gikk tur etter at jeg fikk vondt og det gjorde vondt når jeg flytta beinet de 20 minuttene jeg gikk..Men lufta setter seg ofte på høyre side pga jeg har en muskel(hoftebøyeren) inni der som er stram,sikkert den jeg kjenner når jeg klemmer...

Hi

Skrevet

Jeg har vondt på venstre side i tarmen veldig ofte. Så kan tenkes. Men mye fet mat i jula gir jo masser av utfordringer i våre irriterte tarmer ;P

Anonymous poster hash: 09ca4...61d
Skrevet

Jeg har vondt på venstre side i tarmen veldig ofte. Så kan tenkes. Men mye fet mat i jula gir jo masser av utfordringer i våre irriterte tarmer ;P

Anonymous poster hash: 09ca4...61d

Der som blindtarmen ville sittet om den hadde vært på venstre side? Eller er vel litt nedenfor blindtarm området..Men har begynt å buldre2så er nok luft som har løsna..Etter å ha spist surkål både julaften og i går så har det vel begynt å virke 😂 Samt fet mat og masse lefse 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...