Gå til innhold

Feil å "okkupere " tv'n på stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittvær ute og mannen var på besøk hos naboen. Da bestemte meg og datteren min på 11 år oss for å se en julefilm i stua. Mannen kom tilbake og sukket høyt fordi han kunne tenke Seg å se noe annet. Gikk demonstrativ ned i kjellerstua å satt seg.. samme skjedde i går . The holiday gikk på TV3 og jeg tenkte vi kunne se den alle 3.. men nei.. han gadd ikke, så han satt seg ned for å se en eller annen actionfilm. Umulig å finne på noe hele familien når han skal være slik. Men burde jeg jenke meg? Siden jeg har "okkupert" TVn 2 dager på rad (snakk om 2 timer i løpet av en hel dag...).

Anonymous poster hash: bbbd2...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dere har to TV-er, så da er dette et ikkeproblem. Mannen din er urimelig. At han ikke vil se det samme som dere, er nå så, men da får han gå i kjellerstua uten å surmule.

Endret av Mostly Harmless
Skrevet

Hadde det vært mer riktig om mannen "okkuperte" TV en med en action film dere ikke ville se?

Anonymous poster hash: 194d4...b12

Skrevet

Jeg og mannen har totalt ulik tvsmak(om det heter det😂) jeg gidder ikke sitte å se på fikserne,hvordan gjør de det, garasjen , iceroad truckers osv

Han vil ikke se farmen, MasterChef , top model, tlcprogram osv

Vi har jo endel vi ser sammen ,men som oftest slenger han seg opp og jeg er i stua når det krasjer.

Han er og mindre interresert i TV og bruker pad, tlf el pc

Skrevet

Kan dere ikke finne noe dere vil se alle sammen da?

Anonymous poster hash: f243b...5eb

Skrevet

Barna kommer først ass

Anonymous poster hash: e1e4e...e79

Skrevet

Hadde sett på tv med god samvittighet og latt sur gubbe være sur gubbe.

Skrevet

Er det mer riktig at han okkuperer den da?

Det er jo to mot en, han taper ;)

Så lenge dere har to tv og han ikke vil se det flertallet vil se, ja da får han gå og finne den andre tv'en

Anonymous poster hash: ec815...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...