Gå til innhold

Flere som er sure uka de har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter ikke med pms ved eggløsning, men jeg er et mareritt den uka jeg har mensen! Forandrer meg helt og tar meg i det hver gang uten at det hjelper.

Jeg er sur og grinete, har kort lunte, tar alt i verste mening, vil helst være alene hele tiden og jeg vil ha røyk og snus. Jeg hverken røyker eller snuser tilogmed!!!

Anonymous poster hash: 9b423...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ingen som er sånn. Bare deg.

Anonymous poster hash: ff971...583
Skrevet

Jeg har aldri forstått denne pms greia noen prater om.

Mitt humør er jevnt og stabilt hele tiden. Bortsett fra på p-piller da blir jeg veldig sippete.

Går ikke på pilla nå så jeg forandrer ikke personlighet ved mensen.

Anonymous poster hash: 70008...ce6

Skrevet

Jeg var gretten når jeg hadde mensen i tenårene, det gikk over.

Anonymous poster hash: 42ef0...102

Skrevet

Jeg har aldri forstått denne pms greia noen prater om.

Mitt humør er jevnt og stabilt hele tiden. Bortsett fra på p-piller da blir jeg veldig sippete.

Går ikke på pilla nå så jeg forandrer ikke personlighet ved mensen.

Anonymous poster hash: 70008...ce6

Er pms noe å måtte forstå selv om du ikke har det? Er mange som blir påvirket av pms-hormoner eller menshormoner, akkurat som at du bli påvirket av p-pillehormonene :)

Anonymous poster hash: 42ef0...102

Skrevet

Nei. Syklusen har aldri påvirket humøret mitt.

Anonymous poster hash: 8d78e...01b

Skrevet

Jeg blir også sur, grinete, nærtagende, er i tillegg plaget med migrene de 2-3 første dagene og voldsomme smerter og blødninger og det gjør jo ikke saken noe bedre..

Anonymous poster hash: ae1af...02c

Skrevet

Jeg mistenker at det dårlige humøret mitt skyldes pms ja, men det er så vanskelig å si. Er alltid noe annet man kan skylde på også 🙄

Anonymous poster hash: 825f4...fe8

Skrevet

Trodde dårlig humør ved mensentider var en myte, helt til jeg fikk nr 2, etter det har jeg vært et helvetes monster som helst burde vært på en øde øy uken før blodbadet starter. Finnes heldigvis hjelp å få av legen dersom det er ekstremt ille.

Skrevet

Jeg blir ekstra følsom og noen ganger trist. Kan få en ekkek følelse av dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har noen grunn til å ha det. Kan også bli veldig engstelig, spesielt for at noe skal skje med barna.

Anonymous poster hash: 54292...52b

Skrevet

Aldri hatt noe slikt før etter jeg ble mor. Når menstrasjonen kom tilbake etter 1 år ble jeg et forbanna uhyre uka før mens. Det har avtatt litt, men jeg er fortsatt fylt med hat for de fleste noen dager før tanta kommer. Ikke bare er jeg ekstremt forbannet, jeg er også veldig emosjonell og med et voldsomt søtsug. Skal sette inn spiral på nyåret og håper det kan hjelpe før jeg tar livet av noen :P 

Skrevet

Jeg er nok mer irritabel og stresset i dagene før mens.

Anonymous poster hash: ba448...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...