Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Jeg bor ved kysten på Vestlandet i et gammelt trehus. Jeg har aldri opplevd at det har ristet så mye som nå. Lurer på hvordan natten blir... Anonymous poster hash: 5783f...d7a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Så sant du har sikret ting ute så har du gjort det du kan og da er det bare å satse på at det går bra. Det kan knake godt i gamle hus uten at det går galt. Men det kan være skremmende med all risting og buling av vinduer. Flere steder har de mistet strømmen nå, så det kan ev. være lurt å finne frem lommelykt, stearinlys, hente inn ved om du har vedovn. Kan også være lurt å koke opp vann å ha på termos slik at dere har litt varmt hvis strømmen blir borte. En kopp te kan være god å ha da. Sett sjøbein og stå'an av Anonymous poster hash: 63a14...3a5
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Heldige deg! Jeg bor i nederste delen av Buskerud og her er det bare noen små vindpust. Anonymous poster hash: e6914...e6e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Denne vinden skal ikke kunne sammenliknes med Dagmar for 5 år siden, og sto huset ditt vinden av da, vil det takle denne runden også..😊 Bare pass på at ting ute er festet skikkelig. Og så er det jo egentlig ganske godt å være inne med fyr i peisen mens man hører på uværet utenfor! 😊 sjelden det er såå godt med peis og kakao og julekaker! Anonymous poster hash: dd696...861
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Her (Nordvestlandet) blåser det ikke så voldsomt nå. Men huset rista godt i natt når det tordna!!! Anonymous poster hash: 729c1...048
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Jeg bor på vestkysten og er vant til skikkelig drittvær. Men her tror jeg avisene har hauset det opp for vår del, absolutt ikke så ille som det var spådd. Anonymous poster hash: 6ffce...6eb
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Heldige deg! Jeg bor i nederste delen av Buskerud og her er det bare noen små vindpust. Anonymous poster hash: e6914...e6e Er du misunnelig fordi andre har verre vær enn deg?! Anonymous poster hash: a5c14...c76
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 Er du misunnelig fordi andre har verre vær enn deg?! Anonymous poster hash: a5c14...c76 Verre? Jeg synes det er jeg som har verst vær, som nesten ikke en gang får en vindpust. Jeg vil gjerne kjenne både storm og orkan! Jeg elsker vær! Lyn og torden også. Ikke spør meg om hvorfor, men jeg synes vær er fantastisk! Anonymous poster hash: e6914...e6e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 Denne vinden skal ikke kunne sammenliknes med Dagmar for 5 år siden, og sto huset ditt vinden av da, vil det takle denne runden også..😊 Bare pass på at ting ute er festet skikkelig. Og så er det jo egentlig ganske godt å være inne med fyr i peisen mens man hører på uværet utenfor! 😊 sjelden det er såå godt med peis og kakao og julekaker! Anonymous poster hash: dd696...861 Huset har stått i 120 år, så det står sikkert en stund til 😃 men jeg har hørt flere dunk av ting som har flydd inn i veggene. Anonymous poster hash: 5783f...d7a
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 Huset har stått i 120 år, så det står sikkert en stund til 😃 men jeg har hørt flere dunk av ting som har flydd inn i veggene. Anonymous poster hash: 5783f...d7a Her har det flydd hagemøbler og bosspann nedover gatene. Blir spennende å se på bilen i morgen tidlig.. Godt å være inne nå! Anonymous poster hash: dd696...861
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 Hold dere inne! Forrige gang det var storm her, sprang naboen i ring rundt huset mens taksteinene haglet. Om de hadde fått de i hodet kunne de i verste fall blitt drept. Man handler nok ikke særlig rasjonelt når hele taket flyr avgårde. Anonymous poster hash: 4430b...cf3
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2016 #12 Skrevet 26. desember 2016 Jeg bor også ved kysten på Vestlandet i et gammelt hus. jeg har hatt noen dunk i huset pga ting som har kommet flyvende i luften, deriblant naboen sitt hagegjerde og døren på garasjen hans.. Er ikke så bekymret for huset for det har overlevd stormer de siste 80 årene, men er mer bekymret for bilen som står utenfor.. Anonymous poster hash: e1309...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå